Verzorgde Pakjesdienst

Post hier je foto's
Post Reply
ReneDL
Site Admin

Verzorgde Pakjesdienst

Post by ReneDL » Sat Mar 21, 2015 7:58 pm

En zeggen dat ze bij DHL speciale zorg besteden aan je pakjes :shock: :scared-eek: :violence-pistoldouble:

Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

booster666

Re: Verzorgde Pakjesdienst

Post by booster666 » Mon Mar 23, 2015 5:24 pm

Maar ren?ke toch :wink:
Ik heb daar een 3 a 4 tal jaar gewerkt en dat is bijlange na nog niet t ergste dat ik al gezien heb ze :oops:
Moest ik daar in den tijd mijn gsm binnengesmokkeld hebben kon ik een hele documentaire maken over hoe pakketjes gepletterd, gebroken en overreden worden :smiley_lol:
Maar bij dhl is het inderdaad erg, maar tnt en ups zijn daarom nog niet perse beter ze :think:
Mvg
Kevin
auto's: HPI baja 5b ss , tomahawk st, rustler vxl, losi micro crawler, sprint 2 flux, ...
vliegtuigen: funcub, sonic 185, pilatus pc-9 (restauratie), bonsai, ...
heli's: esky belt-cp V2 , KDS 450 s

ReneDL
Site Admin

Post by ReneDL » Mon Mar 23, 2015 8:41 pm

Gewoonweg schandalig :smiley_roe: en wij ons dan afvragen :confusion-scratchheadyellow: hoe het komt dat onze goederen gebroken toekomen. :angry-tappingfoot:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

booster666

Post by booster666 » Mon Mar 23, 2015 11:08 pm

daarom, als je zelf iets verscheept, altijd verzenden met verzekering van de zending ...
Als het dan kapot gaat krijg je er tenminste nog iets voor terug ...
Mvg
Kevin
auto's: HPI baja 5b ss , tomahawk st, rustler vxl, losi micro crawler, sprint 2 flux, ...
vliegtuigen: funcub, sonic 185, pilatus pc-9 (restauratie), bonsai, ...
heli's: esky belt-cp V2 , KDS 450 s

Post Reply

Return to “Foto -en videoalbums”