View unanswered posts | View active topics It is currently 11 Dec 2017, 09:50

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Groeten uit Brugge Belgie 
Author Message

Reply with quote
Post Number:#1 Groeten uit Brugge Belgie
Hallo iedereen,
Enige tijd terug ben ik begonnen met rc auto's, wat natuurlijk super de max is, maar ik wilde wat meer variatie.
Na wat internet zoek werk ben ik terecht gekomen bij rc crawlen vond enkel toffe filmpjes en schafte mij een Losi night crawler aan, maar daar blijft het natuurlijk niet bij. Ik ben nu opzoek gegaan naar een club of een vereniging in mijn streek maar ik ben tot de constatering gekomen dat er dus geen enkele club is in België. Dus ga ik er eentje oprichten, zodat rc crawlen een plaats krijgt in ons land. Ik ben nu bezig met wat opzoekwerk en reeds gevonden wat de reglementen zijn voor wedstrijd crawlen enz.
Mochten er mensen van de streek dit bericht lezen stuur me een mailtje zodat we in contact kunnen komen!
Verdere info volgt! :respect:

Groeten Mavrick
Brugge België

16 Apr 2017, 04:54
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#2 Re: Groeten uit Brugge Belgie
Beste Mavrick, :text-welcomewave: op het forum.
Heel mooi initiatief waar je aan begonnen bent, en we hopen dat er heel wat mensen je oproep zullen beantwoorden. :weehee:
We volgen dat zeker met veel aandacht op de voet. :message:

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

16 Apr 2017, 08:51
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#3 Re: Groeten uit Brugge Belgie
Eens contact opnemen met forumlid "Frakke 393" die heeft meerdere modellen en heel wat filmpjes op ons forum gezet o.a. deze hieronder.
Ik hoop dat hij dat nog doet het is al een tijdje geleden dat we hem nog hoorden. :confusion-waiting:

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

16 Apr 2017, 10:36
Profile

Reply with quote
Post Number:#4 Re: Groeten uit Brugge Belgie
Hallo,
Ik ben Patrick,woon in West - Vlaanderen bij Ieper.
Bij het op zoek gaan naar een nieuwe hobby ben ik aanbeland bij RC wagens.
Mijn grote voorkeur gaat uit naar rock crawlen en off road.
Ben niet meer van de jongste en dit wereldje is compleet nieuw voor mij.
Heb veel terreinervaring, maar dan met grote landrovers, (nu heb ik er géén meer)
Heb alvast 2 rockcrawlers gekocht.
Een ECX Barrage(wordt volgende week geleverd)
Een Traxxas TRX4 defender(hopelijk volgende maand op de markt in Europa)
Attachment:
ECX Barrage_Crawler.PNG
ECX Barrage_Crawler.PNG [ 1.05 MiB | Viewed 1564 times ]
Attachment:
Traxxas+TRX4+defender.PNG
Traxxas+TRX4+defender.PNG [ 635.74 KiB | Viewed 1564 times ]

Groeten Patrick

06 May 2017, 17:41
Profile

Reply with quote
Post Number:#5 Re: Groeten uit Brugge Belgie
Tof dat er reactie komt, zie RC pro crawling Belgium pagina op fb dat ben ik!!...

Greets

Jan

06 May 2017, 17:51
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#6 Re: Groeten uit Brugge Belgie
Beste Patrick :text-welcomewave: op het forum, ik heb bij je bericht een paar foto's bijgezet zo ziet iedereen welke mooie voertuigen je hebt aangekocht. :handgestures-thumbupleft: :wink:

06 May 2017, 18:48
Profile

Reply with quote
Post Number:#7 Re: Groeten uit Brugge Belgie
Thx voor de foto's :aai:
Hopelijk wordt de defender een grijze kleur, is alvast zo besteld.
Al veel filmpjes bekeken om de ECX Barrage up te graden, lijkt me dat er een serieuze crawler van te maken is. :thinking:
De defender TRX4 zal dit waarschijnlijk ook wel zijn met zijn blokkeerbare diffs. :boos2:
Heb twee series LR gehad en 2 defenders(echte dan 1/1) dus kon ik niet weerstaan aan dit model in RC. :zot:
Hoop hiermee een nieuwe leuke hobby te hebben gevonden en leuke mensen te ontmoeten. :crossed: :handgestures-thumbupleft:

06 May 2017, 20:18
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#8 Re: Groeten uit Brugge Belgie
Alvast veel plezier :dance: met de nieuwe mooie hobby :handgestures-thumbsup: en als je ze hebt plaats dan maar :filmen: mooie foto's en of filmpjes van je crossende en wroetende machientjes. :auto2:
We zien er al naar uit :weehee:

06 May 2017, 23:41
Profile

Reply with quote
Post Number:#9 Re: Groeten uit Brugge Belgie
halokes,sorry tijdje gelden.
De defender wordt hopelijk geleverd eind van de week.
De ECX barrage heb ik al veel plezier mee beleefd, ware het niet dat de servo na een uurtje gebruik al naar de vaantjes was.
Blijkbaar een gekend probleem, maar wordt opgelost ,ik wacht nog om er eentje te krijgen onder garantie.
Ondertussen een andere servo geplaatst met metal gears ipv plastiek.
De servo was wel langer,maar heb tussenblokjes gemaakt ,en werkt perfect.
De barrage leent zich zéér goed om aan te passen, waarvan vele filmpjes te vinden zijn op y.. t...
Sorry nog géén filmpjes van mijn escapades, maar moet nog even een cameraatje zien aan te schaffen en dit dan dit op het forum te krijgen.
Ben nog een beetje van den ouden stempel en niet zo pc minded.
Ik wil zeker niet onder Maverick zijn duiven schieten, maar ben ook van plan om een klein crawler terreintje aan te leggen bij een kameraad in de buurt.
Geen competitietoestanden en enkel wagens op batterij, anders zal het weeral niet lang duren wegens lawaaioverlast.
Het gaat me enkel om eens samen te kunnen komen om ons te amuseren met onze voertuigen ,en gezellig een drankje en of hapje te kunnen nuttigen.(het terreintje ligt achteraan in de tuin van een leuk cafeetje.
Er zou mogelijkheid zijn om onderdak uw gerief te plaatsen en batterijen op te laden mits een kleine vergoeding voor elektriciteit en wat kosten om het terreintje uit te bouwen en te onderhouden.
Het is zeker niet de bedoeling om hier munt uit te slaan.
Nogmaals het zou gaan om voertuigen pakweg schaal 1/10.
Voor grotere voertuigen is er géén plaats genoeg.
Het terrein zou zich bevinden in de buurt van Ieper met zeker plaats om te parkeren dichtbij het terrein zodat je géén pakezel hoeft mee te brengen om je materiaal ter plaatse te krijgen.

Misschien schaf ik nog een X maxx aan,en daarvoor wordt nog een terrein gezocht.
Hoop van geïnteresseerden iets te horen,eveneens aan Maverick........ ben je al iets verder met je plannen??? indien hulp nodig laat maar weten, misschien krijgen we samen wel iets terug op de kaart in W-VL,wie weet.
see ya

25 Jun 2017, 21:03
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#10 Re: Groeten uit Brugge Belgie
Als je crawler terreintje af is plaats dan een paar foto's en indien je wenst het adres zodat geïnteresseerden kunnen komen kijken. :idea: :wink:

25 Jun 2017, 22:20
Profile

Reply with quote
Post Number:#11 Re: Groeten uit Brugge Belgie
Damn,de TRX4 defender laat maar op zich wachten, hopelijk volgende week komt ie binnen.
Overal op internet te bestellen, maar leveringen blijven uit.
Zijn er hier personen die over een X Maxx beschikken????
Zo ja, maak je even kenbaar, we kunnen ergens samen eens een run houden, op een afgelegen stukje weg,bos,parking,prive terrein,weide,noem maar op,iedereen heeft ongetwijfeld wel weet van een stukje terrein waar er kan gereden worden.
See ya :racer:

02 Jul 2017, 06:27
Profile

Reply with quote
Post Number:#12 Re: Groeten uit Brugge Belgie
forum lijkt me bijna uitgestorven????
Niemand géén interesse meer????
Jammer,maar da zal hier dan wel supermoexlijk worden om nog iets op poten te kunnen zetten, maar ik geef nog niet op

05 Jul 2017, 07:16
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#13 Re: Groeten uit Brugge Belgie
Beste Lotte, gelukkig is er hier en daar nog iemand die zich inzet voor de hobby :handgestures-thumbupleft:
Maar .... het is zowat de tendens op alle forums, als personen iets nodig hebben of iets willen weten komen ze met vragen op een forum en eens ze geholpen zijn hoor of zie je ze niet meer ..... spijtig maar dat is de realiteit vandaag, .... " ikke en de rest kan stikke". :smiley_roe:

05 Jul 2017, 08:06
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ]