View unanswered posts | View active topics It is currently 14 Dec 2017, 20:47

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
ideetjes 
Author Message

Reply with quote
Post Number:#1 ideetjes
Hallo iedereen!
Ben Mario uit Sint Truiden en samen met mijn zoon van 12 hebben we een electro off road.
Eigenlijk is dit de auto van mijn zoon, maar pa heeft er meer plezier aan.
Ga nu wel zien naar een model extra.
Ik kom hier vooral eens zien naar ideetjes om zelf een off road parcours aan te maken hier.
Plek genoeg hier in onze tuin.
thx

27 Oct 2017, 07:22
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#2 Re: ideetjes
Beste Mario :text-welcomewave: op het forum, mooi en leuk te horen dat je in de tuin plaats genoeg hebt om een "off road parcours" aan te leggen mooier kan het niet hee. :handgestures-thumbsup: :handgestures-thumbupleft:
Het afbakenen van de rijbaan doen ze meestal met soepele plastic buizen of met omgekeerd in de grond gestoken "petflessen" hier heb je een mooi voorbeeld van een parcours in een club dicht bij ons => http://www.rcbuggyteam.be/aanleg-nieuw-circuit-in-2013/ Zo groot moet het nu ook weer niet zijn he (+250m) maar je kan er wel gedachten mee opdoen. :wink:
Ondertussen hebben ze al een ander parcours aangelegd maar daar zie in minder foto's van => http://www.rcbuggyteam.be/offroad-circuit/
Ik hoop dat je hier wat mee kan en als je eraan begint plaats dan zeker wat foto's van de bouw en de vorderingen, van onze kant is er zeker interesse. :ugeek:

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

27 Oct 2017, 14:09
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ]