Even netjes voorstellen

Stel jezelf voor!
Post Reply
RockStar1981
RC interests: Rc Voertuigen

Even netjes voorstellen

Post by RockStar1981 » Wed Feb 06, 2019 1:18 pm

:cooool: ikzelf ben 38jaar jong en zelf terug in het rc gebeuren terecht gekomen meer en deels door dat ik mijn skyline tamiya terug had gevonden en toen begon het te kriebelen en dan niet voor mij alleen maar ook voor mijn 2ling van 13jaar. De jongens waren jarig en wat vroegen ze een RC auto . Na veel opzoek werk naar shops dan terecht gekomen bij Shamrock maastricht en voor de jongens thuis gekomen dan met een monstertruck 1/10 van het merk Pirate. ...... En toen begon het na 1 komen er meestal meer . Nog 2 bij gekocht een traxxas slash en een traxxas skully.

Wij zijn van het Limburgse Dilsen bij Maasmechlen en zijn nu opzoek naar dicht bij ons wonende mede racers zodat we samen kunnen racen. Laat me eventueel iets weten via email Erna_rocky@hotmail.com. :sante:

Mvg Rockstar1981 :sante:

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Re: Even netjes voorstellen

Post by ReneDL » Wed Feb 06, 2019 4:41 pm

Beste RockStar :text-welcomewave: op het forum, hopelijk krijg je veel respons op je uitnodiging om samen te rijden, maar de laatste tijd is het op al de forums redelijk stil. Ik heb zo een vermoeden en de indruk dat de mensen liever posten op facebook, niettegenstaande een forum veel interessanter is op gebied van het uitwisselen van technische hulp en ondervinding. Heb je vragen we zullen je zeker helpen waar we kunnen. :handgestures-thumbsup:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Post Reply

Return to “Wie ben ik?”