Sport Cub SAFE RTF All-In-One Pakket

Kan helpen bij het beslissen over een nieuwe aankoop

Moderator: Sprezlaus

Post Reply
Hondafan

Sport Cub SAFE RTF All-In-One Pakket

Post by Hondafan » Tue Jul 05, 2016 8:32 pm

Ik zou dus mijn eerste toestel willen kopen en om mee te leren vliegen leek me de Sport Cub SAFE RTF All-In-One Pakket wel wat goed.
De prijs is zeker te doen (€140) voor een volledig vliegklaar pakket + reservebatterij.

Zijn er mensen die met dit toestel ervaring hebben of raden jullie wat anders aan (in dezelfde prijsklasse dan wel)

Alvast bedankt

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Re: Sport Cub SAFE RTF All-In-One Pakket

Post by ReneDL » Tue Jul 05, 2016 11:22 pm

Al die toestellen met "Safe technologie" vliegen goed en helpen je uit paniek situaties bij het verliezen van de oriëntatie. Maar je moet wel voldoende hoogte hebben en de vliegrichting van je toestel duidelijk zien en kennen, zodat als je de "Safe knop " hebt ingedrukt en het toestel stabiliseert zich in de lucht, je het terug naar je toe kan halen.
Denk niet als je nog nooit hebt gevlogen met een RC toestel dat je met zo een toestel meteen kan vliegen zonder problemen of crashes.
Ken je iemand met vlieg ervaring vraag dan aan die persoon om je te begeleiden tijdens je eerste vluchten. Die kan dan je toestel op veilige hoogte brengen en je dan de zender overhandigen en je instructies geven, en indien nodig terug de zender overnemen om een crash te voorkomen. Heb je nog vragen .... laat ze maar komen. :wink:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Post Reply

Return to “Productenadvies & Bevindingen”