View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Sep 2018, 13:37

Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
WLtoys V912 SkyDancer & V913 4CH RC Helicopter With Gyro RTF 
Author Message
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#41 Re: WLtoys V912 SkyDancer & V913 4CH RC Helicopter With Gyro
En dat aan een heel mooie prijs met de zender 59.95?, je kan hem ook veel sneller in huis hebben mits opleg in de verzendingskosten.
Ja de douane .... daar moet je een beetje geluk mee hebben, kleinere pakjes gaan zo door met grotere heb je kans dat ze je eruit pikken.
Ik heb het eens nagekeken en op 14 bestellingen heb ik nog maar twee maal kosten moeten betalen.

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

16 May 2014, 00:13
Profile

Reply with quote
Post Number:#42 Re: WLtoys V912 SkyDancer & V913 4CH RC Helicopter With Gyro
Beneden een bepaald bedrag heb je geen invoerkosten. Nu weet ik niet precies hoe hoog dat bedrag is, zou je kunnen opzoeken.
Verzendkosten rekent Banggood niet, en volgens mij zit je met een V912 nog wel ruimschoots onder de grens van invoerrechten.
Zou je nu een aantal heli's tegelijk bestellen kun je wellicht beter aparte bestellingen plaatsen. Al geloof ik dat Banggood het zelf om die reden al opsplitst als het grote pakketten zijn. Zoals ze het inpakken (stuk piepschuim met een hele rol tape er omheen) zou het me verbazen als de douane eraan begint :lol:

16 May 2014, 19:05
Profile

Reply with quote
Post Number:#43 Re: WLtoys V912 SkyDancer & V913 4CH RC Helicopter With Gyro
ok bedankt :wink:

16 May 2014, 19:13
Profile

Reply with quote
Post Number:#44 Re: WLtoys V912 SkyDancer & V913 4CH RC Helicopter With Gyro
Gisterenavond indoor gaan vliegen en na de eerste testvlucht van mijn MJX-F45 de WL-V912 ter hand genomen. Met de V912 had ik daarvoor ik al enkele minuten gevlogen en dat was een droom. Maar dromen zijn bedrog.... Gisteren was er niet veel mee aan te vangen. Hij trekt (draait) naar links en trimmen helpt geen sikkepit! Jammer want hij vloog geweldig rustig . Ik zie er niets verkeerd aan.

18 May 2014, 14:20
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#45 Re: WLtoys V912 SkyDancer & V913 4CH RC Helicopter With Gyro
Beste Roger ergens tegenaan gevlogen :think: ik heb dat ook eens voorhad, niets te trimmen en niets af te stellen :angry-banghead: bij nader inzien was de staart verdraaid ten opzichte van de romp (niet veel je moet goed opletten om het te zien)
De staart terug in de haak gezet en de heli vloog terug pico bello :handgestures-thumbupleft:
Controleer dat eens ik hoop voor u dat het hetzelfde is, dan is het rap opgelost. :wink: (let op de verdraaiing is niet veel)

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

18 May 2014, 16:50
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#46 Re: WLtoys V912 SkyDancer & V913 4CH RC Helicopter With Gyro
Van in het midden van verleden week is het zowat elke vroege morgen en in de vooravond (bijna) windstil en dus ideaal om de FP heli's buiten te laten h?, :dance: en als de wind het toeliet s'middags ook :flyaway: Meestal waren de lipo's al aan het herladen rond 7u30 :P
Deze morgen was er wel al een redelijke wind :evil: maar ik kon het niet laten om toch te proberen .....(die niet waagt blijft maagd :mrgreen: )
Dus begonnen met de V913 die is tenslotte een stuk zwaarder h? en ik moet zeggen het ging veel beter dan ik had verwacht, je moet wel veel meer stick uitslag geven en goed gefocust blijven maar het is goed te doen en ....zelfs leuk. We waren een goede 5min aan het rondfladderen en plots viel hij pardoes uit de lucht :scared-eek: dat was wel even schrikken. Op het eerste gezicht niets aan te zien .... en op het tweede zicht ook niet :lol: enkel de hoofdmotor doet het niet meer, ik denk dat hij overleden is en zal hem straks een uitmeten.
Ik ben het bijna zeker dat het een nieuwe motor plaatsen zal worden, gisteren had ik na het vliegen de motor al geroken (vernisgeurtje) en zijn temperatuur was opgelopen tot 74? :sad-fever: waar dat normaal zo rond de 45? was.
Maar het was zo leuk geweest en ik wou verder vliegen, dus .... de V912 in actie laten komen h?. :mrgreen:
De wind was zelfs nog wat toegenomen dus starten met wat meer gas erop en .... met veel knuppelwerk was het doenbaar, heel leuk en ver boven mijn verwachtingen. Eens je de V912 goed kent kan je er veel meer mee en kan hij een stuk meer aan dan je denkt, echt een helitje die zijn geld meer dan waard is :handgestures-thumbupleft:
Op een zeker ogenblik was een windstoot te groot en een bloempot te dicht en ja raketaketak daar lag hij :mrgreen:
Op het eerste zicht niets aan de hand gas erop en hup, maar wat was dat man ..... :shock: nu deed hij net hetzelfde als deze van Dries, hij begon grote cirkels te draaien zo van een 1,5 a 2m doormeter. :?
Ik kon hem in de lucht houden maar deftig sturen was er niet meer bij, dus gas eraf brilleke op en eens beter controleren h? :ugeek: En ja hoor de daders gevonden, de verbinding stukjes tussen de swashplate en de rotor waren over de bolgewrichtjes geschoven, hadden ze eraf geweest dan hadden we dat onmiddellijk gezien. Maar nu zaten ze voorbij hun plaats waardoor het op het eerste zicht niet opviel, maar de te grote speling was de oorzaak van dat "cirkelvliegen". Na het op zijn plaats brengen van de verbinding stukjes vliegt hij terug als een tierelier, nogmaals leuke :flyaway: zeg. :handgestures-thumbupleft:
Het zou dus kunnen dat het bij Dries zoiets ook het geval is van zijn probleem, bij deze Dries daar eens goed naar kijken. :wink:

20 May 2014, 10:16
Profile

Reply with quote
Post Number:#47 Re: WLtoys V912 SkyDancer & V913 4CH RC Helicopter With Gyro
Net gekeken Rene helaas is dat het probleem niet... :think:

20 May 2014, 18:18
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#48 Re: WLtoys V912 SkyDancer & V913 4CH RC Helicopter With Gyro
Spijtig want dan was het snel opgelost he nu heb je wat meer zoekwerk maar het komt zeker weer goed. :handgestures-thumbsup:
Ik ga straks de motor vervangen zodat hij terug klaar is om :flyaway:

20 May 2014, 19:00
Profile

Reply with quote
Post Number:#49 Re: WLtoys V912 SkyDancer & V913 4CH RC Helicopter With Gyro
Ai ai ai Rene, motor naar de vaantjes! Je al een beetje kennende mag ik veronderstellen dat je een boel onderdelen liet afkomen van bij de Chinees. Heb er trouwens ook enkele besteld maar ze zijn al een maand onderweg. Sommige zendingen gaan vlug en andere dan weer zo traag als een huisslak.
Mijn V912 langs alle kanten bekeken en bezien en niets aan gevonden. Wat aan de staart gewrongen uit pure wanhoop. Endan vanavond om 21.30 met weinig wind (maar veraderlijk) de V912 in de tuin laten hooveren. Raar! Hij vliegt weer recht voor zich uit.
Epiloog:
Zo weinig mogelijk crashen maar dat is wisfull thinking in mijn geval.
Ik gebruik de (mooie) zender van de V912 nu ook voor de Copter en de Commander (beide V911).

20 May 2014, 21:55
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#50 Re: WLtoys V912 SkyDancer & V913 4CH RC Helicopter With Gyro
Ja er zat niets anders op h? de V913 was tijdens het vliegen zonder haperingen pardoes uit de lucht gevallen, de motor was ineens steendood :roll: Een nieuwe motor steken is op het gemak een klein half uurtje werk dan een 5tal min laten inlopen en hij heeft daarstraks al weer gevlogen. :handgestures-thumbsup:
En inderdaad aan wisselstukken heb ik geen tekort, ik heb al regelmatig mensen uit de streek geholpen, als je er kan omkomen is het te doen want opsturen kost in Belgi? meer dan de stukken waard zijn foei :smiley_roe:
Bij uw V912 heeft dat "uit pure wanhoop aan de staart wringen" dan toch geholpen h?, mooi te horen dat hij terug vliegt zoals voorheen. (het verdraaien van de staart is dan ook gering en bijna niet merkbaar maar voldoende om hem terug normaal te laten vliegen)

21 May 2014, 00:14
Profile

Reply with quote
Post Number:#51 Re: WLtoys V912 SkyDancer & V913 4CH RC Helicopter With Gyro
Jesse wrote:
Beneden een bepaald bedrag heb je geen invoerkosten. Nu weet ik niet precies hoe hoog dat bedrag is, zou je kunnen opzoeken.
Verzendkosten rekent Banggood niet, en volgens mij zit je met een V912 nog wel ruimschoots onder de grens van invoerrechten.
Zou je nu een aantal heli's tegelijk bestellen kun je wellicht beter aparte bestellingen plaatsen. Al geloof ik dat Banggood het zelf om die reden al opsplitst als het grote pakketten zijn. Zoals ze het inpakken (stuk piepschuim met een hele rol tape er omheen) zou het me verbazen als de douane eraan begint :lol:

Beneden de ?25,- (verzending inbegrepen) is niet onderworpen aan invoerrechten en BTW.

27 May 2014, 21:28
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3