LiPo's aanschaffen

Kan helpen bij het beslissen over nieuwe aankoop.
Post Reply
Alantin

LiPo's aanschaffen

Post by Alantin » Mon Apr 11, 2016 10:23 pm

Ik ben wat aan't kijken voor nieuwe lipo's voor mijn mCX2 en Nano CPS.

Ik heb wat op't internet gevonden (de officiële bij Aerobertics zijn me wat te duur)
[*]Turnigy Nano-Tech 200mah
[*]10 stks flytown 200 mah

Ik heb er ook gevonden voor een V911, zijn die compatibel met een Nano CPS?
200 mah voor V911

Heeft iemand ervaring met die dingen? Goed/slecht?
Kun je bij Hobbyking ook betalen met iets anders dan PayPal?
Zijn er nog andere sites om er aan te geraken?
Auto's: Kyosho PureTen EP Alpha, Arrma Typhon, ECX Ruckus 4WD
Heli's: Blade mCX2, Blade Nano CPS, Blade 230S
Vliegtuigen: AF-Model Sky Surfer

booster666

Re: LiPo's aanschaffen

Post by booster666 » Tue Apr 12, 2016 8:23 pm

De turnigy batterijen zijn in mijn ogen het meest betrouwbaar van de 3, deze heb ik zelf ook in gebruik voor mn mcpx en tot nog toe nog geen problemen gehad.
De andere merken heb ik nog nooit van gehoord, daarom niet dat ze slecht zijn, gezien ik zelf al goedkope batterijen heb gekocht (van zo'n obscure merknamen als hobbyfly en dergelijke) en dat deze ofwel na 2 vluchten de helft van de capaciteit kwijt zijn of na een paar keer gebruiken opzwellen als een ballon of ontploffen, raad ik het niet echt aan om batterijen te kopen van zo'n merken.
Turnigy is over het algemeen wel redeliijk bekend ondertussen, ze hebben goede batterijen aan een eerlijke prijs.

Dus ik raad gewoon de batterijen van turnigy aan (ik gebruik zelf niks anders) :handgestures-thumbupleft:

owja en bij hobbyking kan je ook betalen met credit cards, maar dan gebruik ikzelf liever paypal, als het dan misgaat kan je makkelijk je geld terug-eisen.

Voor andere sites moet je echt wat rondneuzen, maar bij hobbyking hebben ze ook een locatie in nederland, dus als je via nederland kan bestellen daar heb je normaal je batterijen ook binnen de week, in de plaats van een maand als je via china besteld...
Mvg
Kevin
auto's: HPI baja 5b ss , tomahawk st, rustler vxl, losi micro crawler, sprint 2 flux, ...
vliegtuigen: funcub, sonic 185, pilatus pc-9 (restauratie), bonsai, ...
heli's: esky belt-cp V2 , KDS 450 s

Jesse

Post by Jesse » Thu Apr 14, 2016 5:57 pm

Kan ook niets slechts zeggen over Turnigy batterijen, heb er een aantal en naar grote tevredenheid.

ReneDL
Site Admin

Post by ReneDL » Thu Apr 14, 2016 8:26 pm

Ik bestel meestal "Turnigy nano-tech" met veel tevredenheid. :handgestures-thumbupleft:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Post Reply

Return to “Productenadvies & Bevindingen”