[CLUB] Zelf club oprichten?

Een club in mijn streek?
booster666

Re: Zelf club oprichten?

Post by booster666 » Sat Sep 04, 2010 10:41 pm

mja was een strange geval ze
hij gaf just een wa gas in den bocht en ineens plof en ge zag den mouchen insert vliegen en den band was bijna doorgescheurd :?
en da me nieuwe banden :evil:
Mvg
Kevin
auto's: HPI baja 5b ss , tomahawk st, rustler vxl, losi micro crawler, sprint 2 flux, ...
vliegtuigen: funcub, sonic 185, pilatus pc-9 (restauratie), bonsai, ...
heli's: esky belt-cp V2 , KDS 450 s

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Sun Sep 05, 2010 1:46 pm

En wat waren de goede momenten :roll: laat eens wat zien, we zijn wel niet nieuwsgierig hoor :liar:
Hopelijk vallen voor de ongelukkigen de kosten mee en hebben jullie ondanks de peg alsnog een mooie namiddag gehad. :wink:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

RC raceboy1979

Post by RC raceboy1979 » Mon Oct 18, 2010 4:47 pm

mag ik vragen van waar jullie zyn
ik ben van tienen en ben reeds in gevorderende gespreken met defensie om een off-road en on-road piste te gaan aanleggen in goetsenhoven
ongeveer 4 km van afrit hoegaarden
hopenlyk gaat het snel vorderen
meer nieuws volgt zo snel mogenlyk
laat even jullie e-mail achter indien er mensen zyn met intresse
myn e-mail is vanroelen_david@hotmail.com

RC raceboy1979

Post by RC raceboy1979 » Fri Oct 22, 2010 3:09 pm

hallo
algemeen nieuws vorderingen parkoers goetsenhoven

er zal aandacht gegeven worden door lokale kranten passe-partout en streekkrant ontrend de vraag voor de parkoers in goetsenhoven

ook R O B Tv zal aandacht schenken aan onze hobby

er wordt van ons verwacht om met zoveel mogenlyk rc fans naar goetsenhoven te komen voor een reportage met R O B
datum wordt nog besproken
roep alle rc fans op om zeker daar heen te komen
WANT SAMEN STAAN WE STERKER
hopenlyk krygen we het stadsbetuur hier van overtuigt
meer nieuws volt

Timmer

Post by Timmer » Fri Oct 22, 2010 5:14 pm

Enkel auto's, of ook vliegers/heli's?
Image
TiMMeR's hangar; BMi Arrow - Kyosho Calmato ST EP 1400 - ESky Belt CP V2

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Fri Oct 22, 2010 5:42 pm

RC raceboy1979 wrote:hallo
algemeen nieuws vorderingen parkoers goetsenhoven

er zal aandacht gegeven worden door lokale kranten passe-partout en streekkrant ontrend de vraag voor de parkoers in goetsenhoven

ook R O B Tv zal aandacht schenken aan onze hobby

er wordt van ons verwacht om met zoveel mogenlyk rc fans naar goetsenhoven te komen voor een reportage met R O B
datum wordt nog besproken
roep alle rc fans op om zeker daar heen te komen
WANT SAMEN STAAN WE STERKER
hopenlyk krygen we het stadsbetuur hier van overtuigt
meer nieuws volt

Een goede raad probeer voor de demo het geluid zoveel mogelijk te beperken, geloof me vrij het is het eerste waar de "anti's" gaan opzitten.
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Fri Oct 22, 2010 5:45 pm

Timmer wrote:Enkel auto's, of ook vliegers/heli's?

Het zal zich enkel wel beperken tot alle soorten van auto's denk ik, het zal zo al een zware boterham worden om alles in de plooi te krijgen.
Groetjes ReneDL

booster666

Post by booster666 » Fri Oct 22, 2010 6:52 pm

mja raceboy had ook al gezegd dat het ergens achterin ligt en dat de eerstvolgende buurtbewoner een paar honderdtal meter verder woont dus problemen met de buren verwacht ik niet direct :wink:
en "mocht de locatie zich ertoe lenen" zou het misschien mogelijk zijn om ergens aan een uithoek van het "veld" eens sporadisch een heli te vliegen denk ik, veel plaats is er niet voor nodig, maar de club zal zich denk ik meer op auto's toespitsen en moest er een helipiloot zijn die ook met auto's bezig is zou dit denk ik geen probleem zijn als ie effe zen heli showt en vliegt zonder iets of iemand in gevaar te brengen ...
maar dit hangt natuurlijk af van voorzitter raceboy :wink:
Mvg
Kevin
auto's: HPI baja 5b ss , tomahawk st, rustler vxl, losi micro crawler, sprint 2 flux, ...

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Fri Oct 22, 2010 7:14 pm

booster666 wrote:mja raceboy had ook al gezegd dat het ergens achterin ligt en dat de eerstvolgende buurtbewoner een paar honderdtal meter verder woont dus problemen met de buren verwacht ik niet direct :wink:
en "mocht de locatie zich ertoe lenen" zou het misschien mogelijk zijn om ergens aan een uithoek van het "veld" eens sporadisch een heli te vliegen denk ik, veel plaats is er niet voor nodig, maar de club zal zich denk ik meer op auto's toespitsen en moest er een helipiloot zijn die ook met auto's bezig is zou dit denk ik geen probleem zijn als ie effe zen heli showt en vliegt zonder iets of iemand in gevaar te brengen ...
maar dit hangt natuurlijk af van voorzitter raceboy :wink:

Ja daar zit wat in een combinatie van een auto en heli club , het zijn twee hobby's waar je binnen het terrein mee blijft .
Je zou zeker een breder publiek van leden aantrekken en hoe meer leden hoe sterker je staat en desnoods kan een uurverdeling ook geen probleem zijn, als de wil er is kan men samen veel bekomen.
Groetjes ReneDL

booster666

Post by booster666 » Fri Oct 22, 2010 7:46 pm

het zou ook bijvoorbeeld interessant kunnen zijn om dan met enkele heli's luchtbeelden te maken van races, ook om dan na de race mee je afstelling te verbeteren of ook gewoon om een leuke herinnering te hebben aan de races :lol:
Mvg
Kevin

Post Reply

Return to “Clubs”