[CLUB] Zelf club oprichten?

Een club in mijn streek?
RC raceboy1979

Re: Zelf club oprichten?

Post by RC raceboy1979 » Sat Oct 23, 2010 9:34 pm

geen probleem prostoner ik zorg dat er iemand je komt halen aan het station in aalst
iedereen moet er by zyn
al moet ik je komen halen met men paard en kar
we hebben alle rc fans nodig
anders lukt het niet
er is al bericht van nedlanse fans ze komen met een achtal pers
er zyn er van aan de kust die al een e-mail hebben gestuurt
dus iemand van aalst mag zeker niet ontbreken

Prostoner

Post by Prostoner » Mon Oct 25, 2010 2:04 pm

Booster kijk hier http://www.2dehands.be/verzamelen/model ... c_id=&afd=
Onze vriend zen auto :smiley_lol:
Image

booster666

Post by booster666 » Mon Oct 25, 2010 9:18 pm

man man man, k kan nu geloven da als de hobby u ni ligt da ge t gewoon zegt en ni gewoon van den aardbol moet verdwijnen h
Mvg
Kevin
auto's: HPI baja 5b ss , tomahawk st, rustler vxl, losi micro crawler, sprint 2 flux, ...
vliegtuigen: funcub, sonic 185, pilatus pc-9 (restauratie), bonsai, ...
heli's: esky belt-cp V2 , KDS 450 s

Prostoner

Post by Prostoner » Mon Oct 25, 2010 9:37 pm

Ja jong niet veel aan te doen e
Er zullen er nog wel komen en gaan
Image

booster666

Post by booster666 » Mon Oct 25, 2010 10:04 pm

mja ma das nu wel stom da da just ene moest zijn da een club wou oprichten ... :lol:
Mvg
Kevin
auto's: HPI baja 5b ss , tomahawk st, rustler vxl, losi micro crawler, sprint 2 flux, ...
vliegtuigen: funcub, sonic 185, pilatus pc-9 (restauratie), bonsai, ...
heli's: esky belt-cp V2 , KDS 450 s

Yorda

Re: [CLUB] Zelf club oprichten?

Post by Yorda » Sun Nov 30, 2014 8:55 pm

Ik ben ook van Aalst!

Oei oei, ik kom een beetje te laat zo te zien.
Jullie hadden w?l een goed idee. Ik ben net terug begonnen met deze hobby (alleen autos) en zoek dus naar goeie plekken om men beestjes los te laten.
Hieronder enkele van mijn gedachten.

Aangezien ik beperkt ben in vervoer (geen eigen wagen, zo ne groten h? :lach 1: ), kan ik maar moeilijk een parkoer vinden in de omgeving.

Dan maar op zoek naar parkings, maar meestal zijn die pas (zo goed als) leeg na de kantoor uren wanneer het donker geworden is.

Ik kan natuurlijk altijd wel eens afzakken naar het Osbroek domein en het aanpalend stadspark.

Verder denk ik aan de plekken onder de viaduct hier in Aalst. Die zijn meestal verlaten en je hebt meteen een dak boven je hoofd moest het gaan regenen.
Best niet na zonsondergang doen vanwege duisternis en god weet wie daar dan naartoe komt voor zaken waar we liever niets mee te maken krijgen. ;)

Speelpleinen zijn er ook, maar dan liefst enkel wanneer er weinig kinderen en jong volk rondhangt. Ik wil niet dat er ene zijn maat 45 op mijn auto zet, of dat er een basketbal hard op inslaat.
Op rechteroever in de buurt van de sociale woningwijken (Hypoliet Meertwijk, Frans Breckpot etc) heb je ook een "skate parkje" alsook nabij het stadspark, kant Parklaan.
Maar ook hier weer het probleem dat deze vaak bevolkt zijn met uiteraard jongeren die er komen skateboarden en bmx-en.
't Zou wel super zijn mocht je daar eens kunnen bashen enkel onder RC fanaten, zonder skaters enzo.

Ik vind echt dat men bij de gemeente eens zou mogen zorgen voor een plek voor mensen met deze hobby.
Al was het ergens op een plat dak met een veilige afbakening rond, maar geef ons gewoon wat plaats, wat aarde en we maken er zelf wel een parkoer van. :handgestures-thumbupleft:

Zijn er nog steeds mensen op het forum uit Aalst (en deelgemeenten)?
Mijn beestjes:
-Arrma Vorteks BLS (foto)
-Mercedes-Benz C-Clas (foto)
-Mercedes CLK-GTR
(foto)

Post Reply

Return to “Clubs”