Aero Club Diabolo Waarschoot

Een club in mijn streek?
Post Reply
ReneDL
Site Admin
RC interests:

Aero Club Diabolo Waarschoot

Post by ReneDL » Sun May 26, 2013 12:04 am

Ik heb deze middag een bezoek gebracht aan de RC Vliegclub "Aero Club Diabolo" te Waarschoot en ik moet zeggen dat ik redelijk onder de indruk was van hun plein. :shock:
Een mooi effen en egaal bijna vierkantig veld met kort gereden goed onderhouden gras, een stuk groter of dat van de RC Club van Zomergem en dat van Eeklo.
Er staat een kleine gezellige kantine waar je aan heel economische prijzen iets kan drinken. Je word er vriendelijk ontvangen en krijgt de nodige uitleg aangaande openingsuren(dagen) en huisreglementen, er mag met alles gevlogen worden met uitzondering van verbrandingsmotoren.
Kortom ik heb me meteen lid gemaakt en hoop er nog veel gezellige middagen door te brengen. :handgestures-thumbsup:
Ter info de club is open de donderdag, zaterdag en zondag namiddag en ook op de feestdagen. :wink:
En er is geen ledenstop zoals in Zomergem en Eeklo waar je op een wachtlijst kan gaan staan tot er een plaatsje vrij komt. :confusion-waiting:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Matheus18

Re: Aero Club Diabolo Waarschoot

Post by Matheus18 » Sun May 26, 2013 9:08 am

Veel succes met je nieuwe club Rene.

Met wat vlieg jij de dag van vandaag?

Johan.
Futaba 8J
Begin bouw Short S23 Empire vliegboot, gewoon om iets te doen.

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Sun May 26, 2013 10:27 am

Ja Johan nu stel je me daar een vraag :? :shifty: hier zal ik nog wat werk aan hebben :confusion-scratchheadyellow: om dat allemaal op te noemen. :P
Ik zal straks een lijstje maken en dan plaats ik het hier, ik heb nog meerdere modellen die nog niet uit de doos zijn geweest. :roll: Maar nu met de nieuwe club zal het er zeker van komen, met de kleinere toestellen kan ik gemakkelijk thuis vliegen maar voor de grotere toestellen heb je toch iets meer ruimte nodig om deftig te kunnen opstijgen en landen in de juiste windrichting.
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Sun May 26, 2013 11:38 am

Ik ben eens gaan kijken om het lijstje te maken en ..... ben er zelf een beetje van verschoten :shifty: en bij mezelf gezegd Ren? je mag een beetje stoppen met kopen :oops: :oops: maar .... het moet maar allemaal zo mooi niet zijn h? :mrgreen:
dieterfc1976 komt binnen kort eens langs en zal als nieuweling het een en ander kunnen zien.
Mijn lijstje tot op vandaag: :twisted: (want je weet maar nooit dat ...) :mrgreen:
Quad copters 3 vliegend en 1 nog te bouwen = 4st.
Helis 4 kleine en 2 nog niet gevlogen en nog een in de doos 450 helis = 7st.
Vliegtuigen 21 vliegend en nog 6 in de bouwdoos. = 27 st.
Ik denk dat ik nog een tijdje verder kan he :D
Groetjes ReneDL

yabusa

Post by yabusa » Sun May 26, 2013 1:19 pm

Rene, plannen om bij te bouwen om dat allemaal te plaatsen?
Kiek die Nitro Rustler GOAAAN !!!!!!11!!!11!
Vergeet je hier niet op te geven en te kijken wie waar woont!

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Sun May 26, 2013 1:29 pm

Tot nu toe kan ik ze nog stapelen en ophangen maar ..... er mag niet veel meer bijkomen hoor. :roll: maar ..... zolang er plaats is ...... :mrgreen: :twisted:
Groetjes ReneDL

Edward.K

Post by Edward.K » Thu Aug 29, 2013 1:20 pm

Anders verkoop je er een paar he!

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Thu Aug 29, 2013 7:35 pm

Ik kan mijn troetelkinderen toch niet verweesd achterlaten h?. :aai: :D
Groetjes ReneDL

Post Reply

Return to “Clubs”