Club Merchtem

Een club in mijn streek?
Edwin

Re: Club Merchtem

Post by Edwin » Wed Jul 30, 2014 9:53 am

Groot nadeel ???? :think:
t'is maar te zien hoe graag je de hobby doet zeker?

Ik ben sinds maart aangesloten en goed onthaald. toffe mannen.

En ter vervolledigen, het eerste jaar betaal je inderdaad je veldgeld mee.
Het veld is immers aangekocht, beetje normaal zeker dat je dan ook je deeltje mee betaald om je hobby uit te kunnen voeren.
Daarna betaal je nog enkel een deeltje lidgeld en verzekering.

groetjes.
Edwin
Ok?I am flying now, but can someone tell me how to land !

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Wed Jul 30, 2014 10:29 am

Of dat normaal is ...... :? er zullen daar wel verschillende meningen over zijn :roll: maar.... wel goed gezien van de eigenaar van dat veld om ieder nieuw lid een paar m? meter te laten betalen, zo heeft hij uiteindelijk een goedkoop stuk grond waar hij naderhand mee doet wat hij wil. :whistle: :twisted:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Edwin

Post by Edwin » Wed Jul 30, 2014 10:44 am

Zeer zeker dat ik dit normaal vind.
Heb zelf 14 jaar mee in het bestuur van een fietsclub gezeten.
Zodra ze hun gratis kleding hadden zag je de helft niet meer. :angry-tappingfoot:

t'was rap gedaan toen we de eerste set kleding lieten betalen.
Dan kwamen nog enkel de mensen die het echt meenden.
Ok?I am flying now, but can someone tell me how to land !

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Wed Jul 30, 2014 4:20 pm

Heel mooi Edwin dat je je club in verdediging neemt :applaus: daar heb ik :respect: voor , maar ... ik vind niet dat je de leden kan doen betalen voor grond waar een of een paar enkelingen achteraf de vruchten van plukken.
Dat je lidgeld moet betalen berekent op de jaarlijkse terugkerende kosten (zelfs met een beetje overschot voor onvoorziene kosten) dat is normaal, maar een eenmalige betalen voor iets waar enkelingen zich aan verrijken :? dat zie ik niet zitten, pas op .... dat is mijn gedacht h? :shifty:
En.... ja ik spreek uit ondervinding ik ben namelijk mede oprichter geweest van de vliegclub "BleuBirds Zomergem" in voor en tegenspoed met dat laatste, eens alles op poten staat en er is reserve in de clubkas mag je als oprichter opkrassen en plaats maken voor de " nieuwe generatie" die .... in alle glorie van de voordiene verrichtingen wil profiteren, ....ondertussen zitten ze daar al 6 besturen verder met ..... :roll: .
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Roger V

Post by Roger V » Wed Jul 30, 2014 6:59 pm

Ik volg de redenering van de blijkbaar in zijn gat gebeten Erwin niet helemaal.
Tussen gratis truitjes, lidgeld en een deel van een eigendom betalen (zonder hierdoor mede eigenaar te worden) is in mijn nederig inzien toch een verschil.
Een hobby mag niet alleen iets kosten, het kost meestal meer dan iets.
Einde story, wat mij betreft.
Hij die tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen maar hij die kan liegen kan daarom nog niet vliegen.

Post Reply

Return to “Clubs”