Nieuwe ofroad club te Eeklo

Een club in mijn streek?
ReneDL
Site Admin
RC interests:

Nieuwe ofroad club te Eeklo

Post by ReneDL » Fri Dec 16, 2011 7:09 pm

Dank zij RXfreak :handgestures-thumbupleft: ben ik dit te weten gekomen, die club is daar van mei 2011, het is maar 8km van mijn deur en ik wist van niets :oops: :oops: hier hun site met een overzicht en foto's => http://www.rcbuggyteam.com/
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Support-Parts

Re: Nieuwe ofroad club te Eeklo

Post by Support-Parts » Fri Dec 16, 2011 10:34 pm

Beetje ver voor mij maar wel nuttig om te weten! :handgestures-thumbupleft:
Corally SP12M (motor: Tamiya Blue Acto Power 17T ESC: LRP Quantum 2 Sport Pro accu: Orion 5500mAh C-Pro 90C)
Kyosho Plazma RA (motor: LRP X20 4.5T modified ESC: Speed Passion GT EX accu: Orion 6500 C-Pro 90C)

http://www.rat-rc.be

RXfreak

Post by RXfreak » Tue Dec 20, 2011 9:50 am

Hier kan je ook nog veel foto's vinden van de activiteiten

offroad Eeklo
http://buggyteameeklo.be/index1.html
FG EVO onroad - Zenoah 23cc - Futaba 4 PK

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Wed Dec 21, 2011 12:16 am

Zoals beloofd ben ik zondagnamiddag eens gaan kijken naar die club te Eeklo en ik moet zeggen het is me zeker niet tegengevallen in het tegendeel, ik ben daar zeer goed en vriendelijk ontvangen en kreeg onmiddellijk alle nodige uitleg van de voorzitter. Van het ofroad terrein heb ik niet veel kunnen zien, het rijden was afgelast wegens het slechte weer en wateroverlast. Het is inderdaad een grote sporthal waar je zowat met alles kan vliegen en ik moet eerlijk zeggen ik had niet zoveel volk en toestellen verwacht. Ik heb ze niet geteld maar naar mijn schatting waren er ongeveer 20 heli's en een vliegtuig of 4. Rond 5 uur ben ik naar huis gereden om mijn gerief te halen want vanaf 6 uur begint de tweede lichting, maar tijdens het naar huis rijden begon het al te sneeuwen en ben ik maar wijselijk thuis gebleven. Het vliegen zal dus voor de eerst volgende keer zijn hopelijk zit het weer dan wel mee.
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Wed Dec 21, 2011 12:25 am

RXfreak wrote:Hier kan je ook nog veel foto's vinden van de activiteiten offroad Eeklo http://buggyteameeklo.be/index1.html

Ik denk dat die foto's van een vroegere locatie zijn wat ik daar heb gezien van sporthal en omloop was zeker niet hetzelfde. Wat ik heb gezien is zoals deze foto's hier http://www.rcbuggyteam.com/
Groetjes ReneDL

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Sun Jan 15, 2012 11:09 am

Deze middag gaan we terug eens gaan kijken naar de club in Eeklo, ik hoop daar het een en ander te zien en ga zelf een paar toestelletjes meenemen. :handgestures-thumbupleft:
Groetjes ReneDL

yabusa

Post by yabusa » Sun Jan 15, 2012 10:46 pm

En is alles goed vuil Rene? :shifty:
Kiek die Nitro Rustler GOAAAN !!!!!!11!!!11!
Vergeet je hier niet op te geven en te kijken wie waar woont!

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Sun Jan 15, 2012 11:52 pm

yabusa wrote:En is alles goed vuil Rene? :shifty:

Gelukkig niet h? :naughty: als uwe vlieger erg vuil is zal er wel iets gebeurd zijn dat niet pluis is :glimlach2:
Deze namiddag ben ik eerst eens dat parcour gaan bekijken en ik moet zeggen dat ziet er daar in orde uit wat betreft de accomodatie.
De baan gaan ze volledig heraanleggen de komende weken, mogelijk gaan ze zelfs een tunnel en een brug voorzien waar de wagens elkaar gaan kruisen daar waren ze nog niet uit. De rijders staan op een verhoogde stelling vanwaar ze de omloop goed kunnen overzien, er staat ook een caravan (cantiene) denk ik en vier grote degelijke tafels voor aan de auto's te werken. Vandaag was het hun ledenvergadering om de nodige acties te bespreken. Rond 15u30 ben ik dan naar de naastliggende grootte tennishal gaan kijken om mij in te schrijven om te kunnen vliegen, er waren op dat ogenblik heel wat heli's aanwezig en aan het vliegen, van een trex 600 een Align 550 een 500 meerdere 450 tot hele kleintjes. Ik heb me ingeschreven voor de tweede periode van 18uur tot 21uur toen waren e met zen vieren en konden we naar hartelust constant vliegen, gelukkig had ik voldoende lipo's mee (12stuks :mrgreen: ) en een goede lader. Ik heb me eens goed kunnen uitleven met 4vliegtuigen en een heli gevlogen en al bij al een heel mooie avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar. :clap:
Groetjes ReneDL

rieke

Post by rieke » Mon Jan 16, 2012 12:32 am

zo tezien kon uw dag nemeer stuk, zo moet het he rene :handgestures-thumbupleft:
HAVE FUN!!!
met vriendelijke groeten.
Ryan

yabusa

Post by yabusa » Mon Jan 16, 2012 9:02 am

ReneDL wrote:
yabusa wrote:En is alles goed vuil Rene? :shifty:

Gelukkig niet h? :naughty: als uwe vlieger erg vuil is zal er wel iets gebeurd zijn dat niet pluis is :glimlach2:
Deze namiddag ben ik eerst eens dat parcour gaan bekijken en ik moet zeggen dat ziet er daar in orde uit wat betreft de accomodatie.
De baan gaan ze volledig heraanleggen de komende weken, mogelijk gaan ze zelfs een tunnel en een brug voorzien waar de wagens elkaar gaan kruisen daar waren ze nog niet uit. De rijders staan op een verhoogde stelling vanwaar ze de omloop goed kunnen overzien, er staat ook een caravan (cantiene) denk ik en vier grote degelijke tafels voor aan de auto's te werken. Vandaag was het hun ledenvergadering om de nodige acties te bespreken. Rond 15u30 ben ik dan naar de naastliggende grootte tennishal gaan kijken om mij in te schrijven om te kunnen vliegen, er waren op dat ogenblik heel wat heli's aanwezig en aan het vliegen, van een trex 600 een Align 550 een 500 meerdere 450 tot hele kleintjes. Ik heb me ingeschreven voor de tweede periode van 18uur tot 21uur toen waren e met zen vieren en konden we naar hartelust constant vliegen, gelukkig had ik voldoende lipo's mee (12stuks :mrgreen: ) en een goede lader. Ik heb me eens goed kunnen uitleven met 4vliegtuigen en een heli gevlogen en al bij al een heel mooie avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar. :clap:

Jama jama een offroad parkoer rij je met de auto op he ;) zit em daar te vliegeren in ne tennishal :P Ebt ge toevallig geen reclam voort forum gemaakt? :rofl:
Ge maakt da parkoer wel leuk klinken Rene ;) jammar dat het zo ver weg is :violin:
Kiek die Nitro Rustler GOAAAN !!!!!!11!!!11!
Vergeet je hier niet op te geven en te kijken wie waar woont!

Post Reply

Return to “Clubs”