Nieuwe ofroad club te Eeklo

Een club in mijn streek?
ReneDL
Site Admin
RC interests:

Re: Nieuwe ofroad club te Eeklo

Post by ReneDL » Mon Jan 16, 2012 10:39 am

yabusa wrote: Jama jama een offroad parkoer rij je met de auto op he ;) zit em daar te vliegeren in ne tennishal :P Had je post #4 goed gelezen dan zou je dat geweten hebben h? Ebt ge toevallig geen reclam voort forum gemaakt? :rofl: Wat denk je :whistle: De voorzitter beloofde dat hij na het afwerken van de nieuwe kalender hem hier zou posten alsook spesiale evenementen. :handgestures-thumbupleft:
Ge maakt da parkoer wel leuk klinken Rene ;) jammar dat het zo ver weg is :violin: Dat is nu net de triestige kant van het internet h?, :roll: je zit gezellig samen te kletsen :techie-typing: en dan wil je afspreken en zie je plotseling dat alles zoooo ver weg is. :evil: :?
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

yabusa

Post by yabusa » Mon Jan 16, 2012 10:59 am

ReneDL wrote:
yabusa wrote: Jama jama een offroad parkoer rij je met de auto op he ;) zit em daar te vliegeren in ne tennishal :P Had je post #4 goed gelezen dan zou je dat geweten hebben h? Ebt ge toevallig geen reclam voort forum gemaakt? :rofl: Wat denk je :whistle: De voorzitter beloofde dat hij na het afwerken van de nieuwe kalender hem hier zou posten alsook spesiale evenementen. :handgestures-thumbupleft:
Ge maakt da parkoer wel leuk klinken Rene ;) jammar dat het zo ver weg is :violin: Dat is nu net de triestige kant van het internet h?, :roll: je zit gezellig samen te kletsen :techie-typing: en dan wil je afspreken en zie je plotseling dat alles zoooo ver weg is. :evil: :?

:lol: maar dan nog he vliegen in een indoor tennis terrein :snooty: ze moeten er gewoon een rock crawler baan en drift parkoer neer zetten :dance: dat die vliegerkers maar buiten gaan :grijns:

Mja internet heeft ook voordelen, en sjah kijk tis ver, had ik ne auto dan wast excuse tis duur he :shifty: altijd ie he :applaus:
Kiek die Nitro Rustler GOAAAN !!!!!!11!!!11!
Vergeet je hier niet op te geven en te kijken wie waar woont!

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Sat Feb 11, 2012 11:24 am

Voor hen die interesse hebben zondagmiddag 15-02-2012 kan je er weer terecht met je heli's en indoor vliegtuigen van 15 tot 18 uur en van 18 tot 21 uur, dat willen we niet missen en ik zal er zeker weer zijn. :dance: :wink:
Voor zij die het niet weten zijn en wat meer uitleg willen zie => http://www.rcbuggyteam.com/
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Fri Feb 24, 2012 11:53 am

Voor hen die interesse hebben zondagmiddag 26-02-2012 kan je er weer terecht met je heli's :flyaway: en indoor vliegtuigen :smiley_pilot: van 15 tot 18 uur en van 18 tot 21 uur, dat willen we niet missen en ik zal er zeker weer zijn. :glimlach4:
Groetjes ReneDL

RXfreak

Post by RXfreak » Wed Apr 11, 2012 10:56 am

Is het niet beter dat deze topic verplaatst wordt naar 'Clubs'?

Vanaf 22 april gaat het offroad tereintje in Eeklo (Oost Vlaanderen) open:
http://www.rcbuggyteam.be/
Zo. 22 april : Opening offroad circuit vanaf 10.00u tot 17.00u

Mij zal je er in elk geval tegenkomen met mijn trophy.
FG EVO onroad - Zenoah 23cc - Futaba 4 PK

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Wed Apr 11, 2012 2:13 pm

RXfreak wrote:Is het niet beter dat deze topic verplaatst wordt naar 'Clubs'?

Vanaf 22 april gaat het offroad tereintje in Eeklo (Oost Vlaanderen) open:
http://www.rcbuggyteam.be/
Zo. 22 april : Opening offroad circuit vanaf 10.00u tot 17.00u

Mij zal je er in elk geval tegenkomen met mijn trophy.

Bij deze... U vraagt en wij verplaatsen :wink:
Groetjes ReneDL

RXfreak

Post by RXfreak » Wed May 16, 2012 1:19 pm

foto van de eerste clubwedstrijd Eeklo op 6 mei 2012

Image

foto's eigendom http://www.rcbuggyteam.be/

dreten

Post by dreten » Thu May 24, 2012 7:27 pm

Ik zou zaterdag eens gaan kijken (en rijden) in Eeklo...

RXfreak

Post by RXfreak » Fri May 25, 2012 2:55 pm

goed idee dreten!
de Kyosho (nitro) ook meebrengen he dan zorgen we voor wat kabaal. Ik kom normaal ook in de namiddag maar weet nog nie precies wanneer,...

Het is een straat met volle bebouwing en je bent er snel voorbij, rechts af bordje volgen en dan een onverharde weg mee slingeren tot op een grote parking. Mocht je het niet goed vinden dan vraag je maar in de buurt naar een grote tennisclub (zo is het best gekend)

Nu Ronny nog overtuigen om morgen te komen! Wie komt er nog morgen naar Eeklo?
See you! :tevreden:

dreten

Nieuwe ofroad club te Eeklo

Post by dreten » Fri May 25, 2012 3:16 pm

De kyosho is nogal immobiel voor het moment... Ik heb een mailtje gestuurd naar de verantwoordelijke van het circuit om te zeggen dat ik graag eens zou komen. Nog geen antwoord gehad, zal wel in orde zijn zeker...?

Post Reply

Return to “Clubs”