7-12 laatste rijdag bij CCF gratis rijden

booster666

Re: 7-12 laatste rijdag bij CCF gratis rijden

Post by booster666 » Mon Dec 08, 2014 3:22 pm

Mja ren?, t grote probleem voor velen is eigenlijk dat ze in een bevlieging een rc-auto kopen en dan een paar keer gaan rijden...
dan volgen er vroeg of laat een keer brokken of slijtage en sommige mensen hebben dan gewoon niet meteen het technische inzicht om die dingen te repareren of hebben een model gekocht waar de onderdelen in de omgeving vrij schaars zijn.
En dan gaat er bij velen de auto aan de kant en blijft daar dan ook lang liggen...

Daarom is het voor velen ook gewoon beter dat ze eerst bezinnen voor ze beginnen...

Ik zelf rijd na al die jaren nog altijd, wel minder dan vroeger, maar toch minstens enkele keren per maand moet er wel eens een paar auto's de benen kunnen strekken vind ik :mrgreen:

Maar voor die mensen die niet meteen hun auto kunnen repareren, of niet weten hoe, vind ik ook dat ze soms niet verlegen moeten zijn om hulp te vragen h? :whistle: :handgestures-thumbsup:
We hebben allemaal moeten leren in het begin en ze hoeven er ook niet beschaamd over te zijn dat ze iets niet weten of kunnen.
Als we iemand kunnen bijstaan met raad en daad zullen we dat allemaal doen natuurlijk :handgestures-thumbupleft:
Mvg
Kevin
auto's: HPI baja 5b ss , tomahawk st, rustler vxl, losi micro crawler, sprint 2 flux, ...
vliegtuigen: funcub, sonic 185, pilatus pc-9 (restauratie), bonsai, ...
heli's: esky belt-cp V2 , KDS 450 s

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Mon Dec 08, 2014 7:41 pm

Juist daarom dat ik het niet goed versta dat deze mensen het laten om naar hun club te gaan, het is toch juist de bedoeling dat je daar geholpen zal worden. Ik ben zeker dat de mensen (de meesten dan toch :shifty: ) je willen bijstaan met raad en daad waar het nodig is. Je kan je daar meten met anderen een leuke babbel doen veel informatie verzamelen en het herstellen of bouwen van je wagen aanleren .... wat wil je dan nog meer. :?
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

booster666

Post by booster666 » Mon Dec 08, 2014 10:09 pm

k weet het ren?, maar helaas, iedereen heeft een jachtig leven, soms andere prioriteiten en dergelijke...
Elk van die mannen zal er wel zn redenen voor hebben om niet meer te komen opdagen...

maarja, daar valt nu niet veel meer aan te doen h? :think:
Mvg
Kevin
auto's: HPI baja 5b ss , tomahawk st, rustler vxl, losi micro crawler, sprint 2 flux, ...
vliegtuigen: funcub, sonic 185, pilatus pc-9 (restauratie), bonsai, ...
heli's: esky belt-cp V2 , KDS 450 s

Post Reply

Return to “Fun-Racen bij CCF-rc Binnen en Buiten.”