View unanswered posts | View active topics It is currently 14 Aug 2018, 19:23

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Fieseler Storch 
Author Message

Reply with quote
Post Number:#1 Fieseler Storch
Ik ben verliefd :P
Op wat ben ik verliefd (inderdaad op wat en niet op wie): het vliegtuig de Fieseler Storch

Ik ben al enkele dagen hevige research aan het doen over dit toestel waardoor de rest op de achtergrond verdwijnt :P (lees de dagen zijn veel te kort om alles in 1 keer te doen :P )
Nu, er heeft blijkbaar ooit een rc model van bestaan, echter is deze nergens meer te verkrijgen.
Dus als ik er zo eentje wil, dan is er maar 1 optie, build it from scratch...

Daar zit natuurlijk het grote probleem, ik ken daar niets van.
Ik heb plannen gevonden, maar die zijn voor mij chinees, die bouwplannen van zulke toestellen ik krijg er kop nog staart aan.

Dus bij deze de vraag aan de bouwers onder jullie: hoe, wat, ......

Is niet de bedoeling dat ik er morgen al een gebouwd en werkend model van heb staan, overmorgen is ook goed :P
Nee, ff serieus, ik ga beginnen met een Multiplex Fun Cub om te leren vliegen, maar daarna zou ik toch de Fiesler Willen kunnen gebruiken eens dat deftig gaat, laat ons dus zeggen dat ik makkelijk minstens een jaartje tijd heb om deze te bouwen.

Ohja, het is trouwens de bedoeling dat het een electro toestel wordt daar ze in de club waar ik ga gaan niet met benzinemotoren mogen vliegen.

Dit onderwerp zal dus ook niet dagelijks / wekelijks updates krijgen over de bouw ervan, deze bouw is een tussendoortje om het zo te noemen.

25 Sep 2016, 13:17
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#2 Re: Fieseler Storch
Om je te laten wegdromen .... een toestel met lange slanke benen.... geniet er van :wink:

En hier alvast een mooie snelbouwdoos met voor-afgewerkte onderdelen => http://www.krickshop.de/Produkte/Funkti ... 70097&p=62
En hier een bouwdoos met gelaserde onderdelen om volledig zelf te bouwen. :tools-hammerdrill: => http://www.der-schweighofer.net/product ... ragflaeche

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

25 Sep 2016, 16:14
Profile

Reply with quote
Post Number:#3 Re: Fieseler Storch
die had ik nog niet tegengekomen :
thx voor die links
enkel jammer dat ik niets van dat Duits versta :P

25 Sep 2016, 16:52
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ]