Goofy vliegt.

Moderator: Sprezlaus

Post Reply
Matheus18

Goofy vliegt.

Post by Matheus18 » Sun Sep 08, 2013 11:10 pm

Het is een ramp aan het worden, ik en namen onthouden, vandaar dat ik het maar Goofy vliegt als titel heb gegeven.
Er word nogal eens wat nieuws op de club tevoorschijn getoverd.

Image
Vandaag was het de beurt voor dit toestelletje, leuk, Goofy aan de knuppel.

Image
Het werd van plan gebouwd en met Oracover bespannen.

http://www.youtube.com/watch?v=FF8fo_dMqSk
Zijn eerste vlucht, een eerdere startpoging werd afgebroken, doordat het wielkapje van het neuswiel kantelde en het voorwiel blokkeerde.
Sorry voor de wat donkere beelden, het was al vrij laat op de avond en de zon werkte eventjes niet mee.

Johan.
Futaba 8J
Begin bouw Short S23 Empire vliegboot, gewoon om iets te doen.

ReneDL
Site Admin

Re: Goofy vliegt.

Post by ReneDL » Mon Sep 09, 2013 12:50 am

Ik dacht dat ik hem al ergens gezien had :idea: Johan de naam van het toestel is de "CRI CRI" en te koop als ARF bij HK in Nederland => http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html heel mooi toestel trouwens. :handgestures-thumbupleft:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Matheus18

Post by Matheus18 » Mon Sep 09, 2013 8:59 am

Blijkt inderdaad die van HK.

Zal die modelbouwer eens met zijn oren trekken, een ARF is niet van plan bouwen he. :boos2:

Johan.
Futaba 8J
Begin bouw Short S23 Empire vliegboot, gewoon om iets te doen.

ReneDL
Site Admin

Post by ReneDL » Mon Sep 09, 2013 11:42 am

Die man heeft volgens hemzelf misschien niet gelogen :glimlach2: , hij heeft de motoren, elektronica, roerverbindingen, vleugel en stabilo geplaatst volgens plan. :grijns: en dat voor sommigen al heeeeel wat werk :tools-hammerdrill:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Post Reply

Return to “Elektromotoren”