HPI trophy

bloky

Re: HPI trophy

Post by bloky » Sat May 03, 2014 5:03 pm

Iemand die ergens big bores te koop weet staan voor de hpi?
moest ik hem ooit eens terug krijgen, nu al langer dan 6maand kwijt, als ik hem einde mei niet terug heb ga ik hem zelf halen :s
je kunt het doen, of laten doen!

ReneDL
Site Admin

Post by ReneDL » Sat May 03, 2014 7:26 pm

Dat is toch niet meer normaal h? :naughty: waar heb je hem naartoe gedaan en wat zeggen ze daar als reden van dat lange duren. :think:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

yabusa

Post by yabusa » Sat May 03, 2014 7:50 pm

Top service :violin:
Kiek die Nitro Rustler GOAAAN !!!!!!11!!!11!
Vergeet je hier niet op te geven en te kijken wie waar woont!

bloky

Post by bloky » Sat May 03, 2014 8:55 pm

wel hij is verhuisd, de winkel is er nu niet meer en hij doet zijn herstellingen nu wel nog thuis + hij krijgt de onderdelen maar niet binnen van hpi is nog altijd het excuus :s
ik stuur sms dat ik hem tot eind mei geeft en ik hem anders terug wil, maar krijg geen antwoord terug, begin het stilletjes aan beu te worden.. :evil:

yabusa

Post by yabusa » Tue May 13, 2014 8:52 pm

Gewoon gaan halen en zelf steken die veertjes, eventueel bij een andere winkel bestellen
Kiek die Nitro Rustler GOAAAN !!!!!!11!!!11!
Vergeet je hier niet op te geven en te kijken wie waar woont!

ReneDL
Site Admin

Post by ReneDL » Tue May 13, 2014 9:45 pm

bloky wrote: ik stuur sms dat ik hem tot eind mei geeft en ik hem anders terug wil, maar krijg geen antwoord terug, begin het stilletjes aan beu te worden.. :evil:

Ik hoop voor u dat je een bewijs hebt dat je hem daar hebt achtergelaten voor herstelling, zo niet :? bij discussie ..... :confusion-scratchheadyellow:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

bloky

Post by bloky » Thu May 15, 2014 11:53 am

Niks van bewijs of dergelijke, gewoon afgegeven in de winkel ( die nu toe is, hij doet zijn herstellingen nu thuis )
Ik mag hem gewoon gaan halen echt maf, iemand die 6 maand niet aan hpi onderdelen geraakt :? dat is volgens mij toch niet juist..
En de banden van "Medial pro" die hij erop gezet had pasten ook niet en dat zegt hij nu pas :evil:, 6 maanden een stofvanger met andere woorden :smiley_roe:
Ik ga hem deze week halen en binnen steken bij "ep fun beveren" zodat ik toch nog eens kans rijden binnenkort..

Post Reply

Return to “Algemeen”