Carson Twistracer probleem

Post Reply
olaf133

Carson Twistracer probleem

Post by olaf133 » Sun Aug 19, 2012 4:30 pm

Beste,

Ik heb onlangs een Carson Twistracer CS-4B gekocht, er zit een 2,5cm3 motor op. Ik gebruik 16% nitro. De auto heeft 10 min gereden en is er spontaan mee gestopt. Inmiddels heb ik na een beetje afstellen de auto weer aan de praat gekregen, maar als ik heb gewoon stationair laat draaien slaat hij na een paar seconde af. als ik dan gas geef blijft ie wel lopen, maar het is erg pruttelig. De glowplug doet het goed, dit heb ik al gecontroleerd en er komt goed wat rook uit de uitlaat.

weten jullie in welke richting ik moet zoeken?

Alvast bedankt

yabusa

Re: Carson Twistracer probleem

Post by yabusa » Sun Aug 19, 2012 7:25 pm

Versleten motor?

nieuw gekocht of 2dehands gekocht?
Kiek die Nitro Rustler GOAAAN !!!!!!11!!!11!
Vergeet je hier niet op te geven en te kijken wie waar woont!

ReneDL
Site Admin

Post by ReneDL » Sun Aug 19, 2012 7:49 pm

@ Olaf :text-welcomewave: op ons forum en wees gerust ze zullen je hier wel kunnen helpen met al die autofreaks. :handgestures-thumbupleft:
Het eerste wat ik zou doen is de sproeier naalden van de carburator uitdraaien (wel het aantal toeren tellen voor het terugplaatsen) de tank ledigen en de leidingen sproeier openingen en carburator eens deftig doorblazen met perslucht. Je ervan vergewissen dat alles mooi zuiver is (zeker ook de tank en de filter daarin) alles terug monteren en proberen maar. :wink:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

ReneDL
Site Admin

Post by ReneDL » Sun Aug 19, 2012 8:21 pm

@ yabusa een versleten motor denk ik niet, dan zou hij niet eerst een 10 tal minuten normaal hebben gedraaid h? ik denk eerder aan een gedeeltelijke verstopping. :wink:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Post Reply

Return to “Verbrandingsmotoren”