View unanswered posts | View active topics It is currently 16 Dec 2017, 07:12

Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Rustler 
Author Message
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#21 Re: Rustler
De meegeleverde (snel)lader is geschikt voor de bijhorende Ni Mh batterijen en als ze leeg zijn duurt dat inderdaad 1uur om ze terug op te laden met "1C" in uw geval een batterij van 4000mA = 4A. Laden met 1C = (een maal de batterij capaciteit) dat is dus laden met 4000mA of 4A waar uw lader voor geschikt is en dat ook doet.
Let wel op :!: met die lader kan je geen andere soorten batterijen laden zoals b.v. lipo's of LIFePO4.
Wil je sneller laden zal je in de kosten moeten komen voor een andere lader met meer capaciteit en andere batterijen :? => lipo's die je kan laden met een hogere C waarde. Maar dan mag je ze niet elke keer balanceren want dan gaat het ook weer langer gaan duren. Daar ga ik nu niet over uitbreiden maar bij interesse meer daar over.

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

07 Apr 2017, 19:14
Profile

Reply with quote
Post Number:#22 Re: Rustler
:hifive: hier ben ik weer met vraagje.ben al een heel week filmpjes aan kijken van rc auto's op YouTube..
nu wat mij zeer opvalt is dat je bij geen een van die auto's een antenne zie uitsteken en ik met een vlaggestok rond rij zeg maar.
nu mijn vraag is dus :thinking: hoe doen die mannen dat en ze gaan nog ver ook....
grtz Ronny

14 Apr 2017, 20:51
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#23 Re: Rustler
Veel ontvangers hebben een of twee korte antennes waardoor je deze niet naar buiten kan brengen zie vb hieronder.
Maar indien je een ontvanger hebt met een langere antenne is het best van hem zo hoog mogelijk te monteren.
Attachment:
Ontvangers.jpg
Ontvangers.jpg [ 48.8 KiB | Viewed 831 times ]

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

15 Apr 2017, 00:06
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2