Ditjes en Datjes

Alles wat minder met modelbouw te maken heeft.

Moderator: FreakyFlight

Post Reply
ReneDL
Site Admin

Ditjes en Datjes

Post by ReneDL » Sun Jun 07, 2015 8:24 am

Een heel vroege goede morgen aan allemaal :glimlach4: vanuit het met zon overgoten en windstille Ursel :sun:
Dus maar snel van geprofiteerd om de omgebouwde V913 uit te laten :flyaway: en te testen en ..... dat valt tot nu toe heeeel erg mee en wij dus heel :tevreden:
Er volgen zeker nog meerdere vluchtjes vandaag :handgestures-thumbupleft: , ik zou zeggen laat jullie toestelletjes ook rond fladderen en nog veel vliegplezier. :weehee:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

ReneDL
Site Admin

Re: Ditjes en Datjes

Post by ReneDL » Mon Jun 08, 2015 4:31 pm

Deze morgen van kwart voor zeven tot half acht kunnen :flyaway: toen begon het al redelijk te :wind: en dit al gans de dag ..... net herfstweer. :verbazing 1: en zweten gaan we zeker ook niet doen :sad-fever: :mrgreen:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

ReneDL
Site Admin

Post by ReneDL » Thu Jun 11, 2015 6:57 pm

Wat is het hier stil zeg op het forum :sssssst: net of iedereen is van de aardbol verdwenen :glimlach2: vreemde bezoekers hebben we veel maar.... onze eigen forumleden laten het afweten :sorry:
En dat is niet bij ons alleen, op het MBF forum is het ook heel stil en op RCGroups.com is het nog stiller waar je vroeger 10 tot 20 berichten per dag had heb ik nu dagen van geen enkel. :verbazing 1:
Ik hoop dat onze mensen eens gaan wakker schieten :bed: :weehee:
Groetjes ReneDL

booster666

Post by booster666 » Fri Jun 12, 2015 12:22 am

Mja, bij mij staat de hobby momenteel ook op een laag pitje...

Drukke tijden momenteel, maar ik kom geregeld eens piepen hé :knipoog:
Mvg
Kevin
auto's: HPI baja 5b ss , tomahawk st, rustler vxl, losi micro crawler, sprint 2 flux, ...
vliegtuigen: funcub, sonic 185, pilatus pc-9 (restauratie), bonsai, ...
heli's: esky belt-cp V2 , KDS 450 s

ReneDL
Site Admin

Post by ReneDL » Fri Jun 12, 2015 4:54 pm

Dat is mooi van u :clap: en ja ... een gezinnetje en werk hebben natuurlijk voorrang hé, :handgestures-thumbupleft: we zien en horen je wel terug in kalmere tijden. :wink:
Groetjes ReneDL

Sprezlaus

Post by Sprezlaus » Sat Jun 13, 2015 4:33 pm

booster666 wrote:Mja, bij mij staat de hobby momenteel ook op een laag pitje...

Drukke tijden momenteel, maar ik kom geregeld eens piepen hé :knipoog:

Same here :s
Heel de maand juli thuis wel, dus wie weet heb ik dan nog eens tijd voor de hobby :(
Ga binnenkort terug een kleine FP heli aanschaffen denk ik, die kan ik in de tuin vliegen..
Rules are made for people who aren't willing to make up their own.
Chuck Yeager

ReneDL
Site Admin

Post by ReneDL » Sat Jun 13, 2015 7:45 pm

Ik wens je alvast gans de maand juni mooi en windstil weer :handgestures-thumbsup: ....... dan hebben wij dat ook :grijns:
Welke FP heli zou je willen kopen :think: we zijn wel een beetje nieuwsgierig hé. :glimlach2:
Groetjes ReneDL

ReneDL
Site Admin

Post by ReneDL » Tue Jun 16, 2015 7:30 am

Een vroege (6u40) goede morgen vanuit Ursel, het is hier zonnig geen wolkje te bespeuren (tot nutoe :mrgreen: ) en er staat een heel licht briesje dus .... heli tijd :flyaway:
Groetjes ReneDL

Sprezlaus

Post by Sprezlaus » Tue Jun 16, 2015 1:40 pm

ReneDL wrote:Ik wens je alvast gans de maand juni mooi en windstil weer :handgestures-thumbsup: ....... dan hebben wij dat ook :grijns:
Welke FP heli zou je willen kopen :think: we zijn wel een beetje nieuwsgierig hé. :glimlach2:

Denk gewoon terug een WLToys V911, heb ik al eens gehad (weggegeven) en die was wel aangenaam te vliegen.
Ben er nog niet helemaal uit, budget is ook drastisch verminderd gezien ik terug studeer (33 jaar: ideale leeftijd om toch nog een bachelor te halen :lol: ).
Rules are made for people who aren't willing to make up their own.
Chuck Yeager

ReneDL
Site Admin

Post by ReneDL » Tue Jun 16, 2015 2:14 pm

De V912 is veel meer geschikt voor in de tuin te vliegen die is een heel stuk zwaarder dan de V911 deze kan enkel bij echt windstil weer buiten gevlogen worden en ..... dat is bij ons zelden. :roll:
Terug beginnen studeren op je 33 wel ...... daar heb ik veel :respect: voor, dat is geen lachertje en er is veel moed, durf en zelfopoffering voor nodig, ik wens je alvast veel succes toe. :crossed:
Groetjes ReneDL

Post Reply

Return to “Cafe algemeen”