Mijn vliegtuigen

Stel hier jouw verzameling RC-vliegtuigen voor.

Moderator: Sprezlaus

Post Reply
Sprezlaus

Mijn vliegtuigen

Post by Sprezlaus » Tue Mar 05, 2013 7:51 pm

Voorlopig nog verlaten, maar dat ligt er enkel aan dat ik nog foto's moet trekken...

Image

Stay tuned :wink:
Rules are made for people who aren't willing to make up their own.
Chuck Yeager

yabusa

Re: Mijn vliegtuigen

Post by yabusa » Tue Mar 05, 2013 7:55 pm

:flyaway: wat een lolbroek
Kiek die Nitro Rustler GOAAAN !!!!!!11!!!11!
Vergeet je hier niet op te geven en te kijken wie waar woont!

Sprezlaus

Post by Sprezlaus » Fri Mar 08, 2013 9:06 pm

Ik heb de laatste tijd wat 2dehands vliegtuigjes gekocht, niet altijd waar ik op zoek naar was, maar ik kon het mij niet laten... Toevallig allemaal Horizon Hobby-modellen van de Ultra Micro-reeksen.

Bij deze wat beeldjes, van links naar rechts:
-Parkzone Amber 2
-E-flite UMX Beast (1ste versie, heb ik al eens vermeld)
-Parkzone F4U Corsair
-E-flite UMX MIG 15 DF AS3X

Corsair en Amber vliegen op 1s, MIG & Beast op 2s.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Meer volgt nog, ik moet eens tijd vinden om al mijn gerief terug te rangschikken.
Nu de baby wat ouder wordt en het weer wat beter, gaan we terug wat meer buiten spelen met ons telegeleid materiaal. De living en het terras/tuintje zijn wel leuk voor de V939 & V911 maar echt rondvliegen is toch veel leuker...

Grtz,

S.
Chuck Yeager

ReneDL
Site Admin

Post by ReneDL » Sat Mar 09, 2013 1:17 am

Heb je reeds gevlogen met de E-flite UMX MIG 15 DF AS3X en zo ja wat zijn je bevindingen en zijn vliegeigenschappen.
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Ben & son

Post by Ben & son » Sat Mar 09, 2013 12:41 pm

Ja, hier ben ik ook wel benieuwd naar.

Sprezlaus

Post by Sprezlaus » Sun Oct 27, 2013 10:08 am

Over de Mig: Eigenlijk teleurstellend...
Hij vliegt goed, is stabiel, ... alles wat je kan verwachten van een goed-ontworpen toestel.
En toch, ik vind er niet veel aan... Net alsof je op de sim vliegt...
Het is een leuk toestel om bij je te hebben en mee te vliegen als de batterijen van je andere toestellen op zijn, dat wel, of als je een baby op je arm hebt en alleen met linkerstick vliegt (gaat perfect als je heel licht up trimt)
Staat er wind dan is het gewicht en vermogen toch wat te beperkend om echt leuk te zijn, zonder wind is het een beetje saai.
Crashen is er niet echt bij, de enige schade die je gaat hebben is als je landt en een paardenbloem raakt (zo fragiel is hij wel).
Het is misschien gewoon mijn ding niet, misschien ontbreekt het mij nog aan ervaring, wie weet...
Ik hou hem wel bij voorlopig, misschien verander ik nog wel van mening :wink:
Chuck Yeager

ReneDL
Site Admin

Post by ReneDL » Sun Oct 27, 2013 3:57 pm

Heb je nu een toestel dat gemakkelijk vliegt en niet crasht en het is nu ook weer niet goed. :zot: :lach 1:
Met een turbine toestel is het zeker heel anders vliegen als met een propeller toestel, zeker bij het opstijgen en landen.
Bij een propellertoestel worden de besturingsroeren aangeblazen door de propellerwind en reageert het toestel goed zelfs bij trage snelheden. Bij een turbine toestel moet je eerst snelheid aanmaken om voldoende luchtstroom te hebben over de besturingsroeren om goed te reageren.
Volgens hetgeen ik heb gelezen is het zeker heel anders vliegen en heb je voor en tegenstanders. :glimlach2:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Post Reply

Return to “Vliegbasis”