phoenix simulator

Post Reply
boskieken

phoenix simulator

Post by boskieken » Thu Nov 04, 2010 4:30 pm

hier heb je nog een simulator.

werkt voor vliegtuigen en helicopter.

versie 2.5 is te koop in de winkel maar je kan wel de versie 3.0(beta) downloaden op hun site...

ik vind het wel een goeie met 115 modellen in verschillende categorie

Support-Parts

Re: phoenix simulator

Post by Support-Parts » Thu Nov 04, 2010 5:50 pm

Bedankt voor de tip! Die gaan we eens testen :wink:
Corally SP12M (motor: Tamiya Blue Acto Power 17T ESC: LRP Quantum 2 Sport Pro accu: Orion 5500mAh C-Pro 90C)
Kyosho Plazma RA (motor: LRP X20 4.5T modified ESC: Speed Passion GT EX accu: Orion 6500 C-Pro 90C)

http://www.rat-rc.be

Bollekes

Post by Bollekes » Fri Nov 05, 2010 9:44 am

deze simulator gebruik ik zer goed alleen een kleine opmerking wanneer je de spectrum dx5e gebruikt moet je ook een monoplug kopen anders werkt de zender niet t'is maar da je het weet e
apprentice 15e en ne F117 in mijn bezit

RSSD

Post by RSSD » Fri Nov 05, 2010 9:51 am

Bollekes wrote:deze simulator gebruik ik zer goed alleen een kleine opmerking wanneer je de spectrum dx5e gebruikt moet je ook een monoplug kopen anders werkt de zender niet t'is maar da je het weet e

Ik werk nu met Aerofly, maar tis wel de bedoeling ooit eens over te schakelen naar deze beauty...

boskieken

Post by boskieken » Fri Nov 05, 2010 11:39 am

de simulator is in eerste instantie niet goedkoop dat is een feit...
maar word met gratis updates bijgeleverd dus dat is altijd wel fijn...

en met de dx6i kan je op verschillende manieren vliegen met de helicopter
1) instellen zodat omgekeerd vliegen automatisch crasch betekend :) (gewoon de vliegtuiginstellingen gebruiken is prima)
2) instellen dat je de controles moet omgooien tijdens het omgekeerd vliegen en dan lukt het wel

deneddy

Post by deneddy » Sun Jan 02, 2011 12:10 pm

Ben dus sinds een week of twee ook in het bezit van de phoenix 2.5 new version.
Ik gebruik me spektrum dx6i zender .

De eerste keren waren echt rampzalig,tot ik een filmpje gevonden heb met uitleg over het instellen van de dx6i voor phoenix.
Na alles gevolgd te hebben gaat het al stukken beter en de keuze van heli en vliegtuig is zeer ruim.
Het hooveren gaat al stukken beter en dat was direct merkbaar als ik de honeybee fp v2 ging proberen .Als ik eerst de heli liet opstijgen paniekeerde ik ook en dan ga je rare dingen doen .
Dankzij de sim paniekeer je zo niet meer en ben je rustiger.
De prijs is zeker niet miniem maar crashen kost me ook niks :wink:
Heb intussen van de phoenix site de gratis update naar 3.0 gedaan en daar zijn de mogelijkheden nog ruimer waardoor er eigenlijk geen einde lijkt aan te komen .

Mijn persoonlijke conclusie is dan ook koop eerst je sim en als het simmen lukt zal je later veel geld besparen .
-Solo pro
-FG beetle 4wd
-esky honeybee cp3
-esky honeybee fp v2
-silverlit v-jet full tilt
-yuneec robocopter

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Sun Jan 02, 2011 2:07 pm

deneddy wrote:
Mijn persoonlijke conclusie is dan ook koop eerst je sim en als het simmen lukt zal je later veel geld besparen .

Een goede raad van tante (Kaat) Deneddy :lach 1: maar de waarheid als een koe, je kan er heel veel leren en heel veel :twocents-mytwocents: sparen
Voor hen die interesse hebben er is een heel mooie " gratis" sim in aanbouw (en ook al goed bruikbaar) => http://rcdeskpilot.com/
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Post Reply

Return to “Hardware, Software, Simulatoren en Diversen.”