Phoenix sim club

frankben

Re: Phoenix sim club

Post by frankben » Mon Mar 28, 2011 8:05 pm

ReneDL wrote:Hoe waar en onder welke naam moeten we ons aanmelden hier ken ik namelijk niets van :oops: :oops: :?

Ik ga proberen U te helpen

Ga naar multiplayer en klik op "go online"
Image

klik hier op "Sign in"
Image

kijk nu in de lijst of iemand van ons al een sessie gestart heeft, zoek "rcforumbe", indien ja klik op "join session", indien er nog niemand is klik dan op "create session"
Image

vul hier "rcforumbe" in en gebruik "rc1234" als paswoord, klik op create, en dan geduldig wachten tot iemand van ons aansluit
Image

ik stel voor om om 21u30 even te proberen als je dit tenminste al gelezen hebt!

groetjes

Frank
Indien God wou dat de mens kon vliegen dan had hij zijn beenderen hol gemaakt en niet zijn hoofd!

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Mon Mar 28, 2011 10:25 pm

Ik heb het maar gezien om 22u20 :oops: maar ga het in het vervolg in de gaten houden.
En inderdaad hier een vast uur en dag afspreken zou voor hen die willen meedoen gemakkelijk zijn. :handgestures-thumbupleft:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Foxske

Post by Foxske » Tue Mar 29, 2011 7:47 am

idem hier, ik probeer er volgende keer ook bij te zijn :shock:

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Tue Mar 29, 2011 9:29 am

joren95 wrote:Wie vliegt er hier nu eigenlijk al allemaal phoenix?
Anders eens samen een server starten.

Ja .... ik was het natuurlijk weeral veel te ver aan het zoeken :roll: na het lezen van Joren zijn tekst dacht ik dat we een nieuwe server moeten aanmaken op het net inplaats van in het programma zelf te gaan kijken :oops:
@ frankben bedankt om me wakker te schudden :lach 1: ik heb deze morgen al eens geprobeerd en het is heel simpel te doen ( eens je weet hoe het moet natuurlijk) :glimlach2:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

frankben

Post by frankben » Tue Mar 29, 2011 6:35 pm

mannen, om 21 uur ga ik op de sim, kijk naar rcforumbe , pass rc1234
Indien God wou dat de mens kon vliegen dan had hij zijn beenderen hol gemaakt en niet zijn hoofd!

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Tue Mar 29, 2011 11:13 pm

Weeral te laat om 22u30 was ik nog aan het werk aan mijn schoonzoon zijn auto. :evil:
Groetjes ReneDL

joren95

Post by joren95 » Tue Jun 28, 2011 6:47 pm

Nog iemand anders zin in een nieuwe meeting?
Mcpx!!!

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Fri Jul 01, 2011 5:31 pm

joren95 wrote:Nog iemand anders zin in een nieuwe meeting?

Ik ben die avond nog gaan kijken maar iedereen was blijkbaar .....gaan vliegen :lach 1: het was misschien al een beetje te laat :glimlach2:
Ik ben aan het oefenen met de kleine heli's en moet zeggen dat er met de Blade MCX een groot verschil is tussen de Sim en de werkelijkheid :?
Geef ik op de sim voor, achter, links of rechts dan doet de heli dat ook, maar doe ik dat in werkelijkheid buiten (dan wel in windstil weer) zal hij met de stick in vooruit wel in vooruit beginnen maar steeds trager en nog geen meter verder blijft die ter plaatse hangen (met de stick volledig in vooruit) en dat ook met de andere bewegingen :evil:
Zou dat nu aan dat bijgeleverde "prutszendertje" kunnen liggen of moet ik dat elders zoeken :confusion-scratchheadyellow: ik ga dat eens uitproberen met mijn nieuwe DX8 (helitje eerst in het programma steken :mrgreen: ) en zien wat hij dan zal doen :roll: Indien iemand weet waaraan het kan liggen .....graag een beetje uitleg dan :wink:
Ik heb me de Blade 120SR ook aangeschaft maar deze is niet te vinden op de Sim :shifty: als ik daar mee wil gaan oefenen zijn er bepaalde punten waar ik moet op letten .....ook hier graag een beetje uitleg als het kan, ik ben een en al oor. :geek:
Wie kan en wil me hier een beetje uitleg geven :glimlach2:
Groetjes ReneDL
Groetjes ReneDL

joren95

Post by joren95 » Fri Jul 01, 2011 5:59 pm

Ik denk dat je beter leert hoveren in alle richtingen op de computer(met een cp).
En dan begint met de 120 sr.
Mcpx!!!

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Fri Jul 01, 2011 6:12 pm

Ik ben al een tijdje aan het oefenen met de Blade mcpX en hoveren lukt al vrij goed zelfs verplaatsen voor, achter,links en rechts halve toer draaien en terug komen is ook geen probleem dat gaat al zonder fouten (wel op de sim) :wink:
Groetjes ReneDL

Post Reply

Return to “Hardware, Software, Simulatoren en Diversen.”