asw15

Moderator: Sprezlaus

joske

asw15

Post by joske » Wed Jun 27, 2012 1:25 pm

ik heb een cadeau gekregen van iemand en zoek nu elektronica voor dit vliegtuig hebben jullie tips?
http://imageshack.us/photo/my-images/163/img2606a.jpg/

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Re: asw15

Post by ReneDL » Wed Jun 27, 2012 2:00 pm

Ja beste Joske dat ziet er en mooie zwever uit spijtig genoeg kunnen we daar geen afmetingen uit afleiden en kunnen we niet zien of hij klaar is voor het inbouwen van een motor. Een beetje meer foto's en informatie kunnen wonderen doen om je te helpen. :wink:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

joske

Post by joske » Wed Jun 27, 2012 2:14 pm

ReneDL wrote:Ja beste Joske dat ziet er en mooie zwever uit spijtig genoeg kunnen we daar geen afmetingen uit afleiden en kunnen we niet zien of hij klaar is voor het inbouwen van een motor. Een beetje meer foto's en informatie kunnen wonderen doen om je te helpen. :wink:

Geen motor plaats en 2,5 meter spanwijdte

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Wed Jun 27, 2012 6:08 pm

Je kan er zeker een mooi toestel van maken hoor, de bekleding van de vleugels zal je wel een beetje moeten bijwerken zo te zien op de foto (her opspannen met een strijkijzer) Er zijn geen rolroeren voorzien en ook geen motor dus zal je enkel een besturing hebben van richting en hoogteroer. Dus heb je twee servo's nodig een Zender met ontvanger en een voedingsbatterij voor de servo's en de ontvanger.
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

joske

Post by joske » Wed Jun 27, 2012 10:21 pm

Ik zou wel een motor monteren met isomo. En later nog ailerons erop monteren welke servos heb ik nodig en welke motor eventuel?

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Thu Jun 28, 2012 9:28 am

joske wrote:Ik zou wel een motor monteren met isomo. Hoe wil je dat doen een beetje meer uitleg aub :think: En later nog ailerons erop monteren. Daar zou ik zeker nog mee wachten dat toestel zal zo ook heel goed bestuurbaar zijn hoor. :wink: welke servo's heb ik nodig en welke motor eventueel?Ik zou gewone standaard servo's gebruiken die zijn krachtig en sterk en zijn doorgaans niet duur. Wat je motor betreft moeten we eerst je totaalgewicht van je toestel kennen en de afmetingen van de ruimte waar je hem wil plaatsen
Groetjes ReneDL

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Thu Jun 28, 2012 9:46 am

@ joske je woonplaats (stad of gemeente) vermelden bij je gegevens is wel zo gemakkelijk om je eventueel door te verwijzen naar een modelbouwwinkel in je buurt. Als we weten waar je eventueel je modelbouw aankopen zal doen kunnen we eens kijken op hun " website " wat voor onderdelen voor uw toestel in aanmerking komen. :wink:
Groetjes ReneDL

Covids

Post by Covids » Thu Jun 28, 2012 10:34 am

Ik dacht dat joske van Ronse was. Had je al niet eens componenten opgezocht voor die drenalyn?
Join League of Legends

Syma 107 - Blade MCPX - Blade 120SR - Trex 450 PRO - Kyosho Fazer Kobra - X525 Quadcopter - Blade NanoQX

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Thu Jun 28, 2012 2:10 pm

Covids wrote:Ik dacht dat joske van Ronse was. Had je al niet eens componenten opgezocht voor die drenalyn?

Dat zou kunnen :think: maar dat kunnen we moeilijk van iedereen onthouden h? :? daarom is het gemakkelijk om het in te vullen bij je gegevens, en moeten we daar niet steeds naar vragen.
Groetjes ReneDL

joske

Post by joske » Thu Jun 28, 2012 3:21 pm

inderdaad ik kom uit ronse, en ik heb dus problemen met het kiezen van servo's en motoren enzo. Ik zou vliegen achter mijn huis, zon hectare groot. de vlieger is 2.5 meter spanwijdte en het gewicht moet ik nog bepalen. de ?otor zou ik boven de vleugels monteren zoals een easy star maar met een inklapbare propellor

Post Reply

Return to “Zweefvliegen en DLG”