asw15

Moderator: Sprezlaus

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Re: asw15

Post by ReneDL » Thu Jun 28, 2012 5:57 pm

joske wrote:inderdaad ik kom uit Ronse nu zien we dat tenminste h? :handgestures-thumbupleft: , en ik heb dus problemen met het kiezen van servo's dat is zeker niet nodig deze servo's kan je in dit toestel goed gebruiken => http://shop.mcronse.be/product_info.php ... ts_id/7964 en motoren en zo.Voor de motor moet je eerst je totaalgewicht ongeveer weten Ik zou vliegen achter mijn huis, zon hectare groot. de vlieger is 2.5 meter spanwijdte en het gewicht moet ik nog bepalen.Hopelijk heb je geen bomen dicht in de omtrek van je vliegstek want 100 bij 100m is aan de krappe kant voor zo een toestel :roll: de motor zou ik boven de vleugels monteren zoals een easy star maar met een inklapbare propellor Met een klapprop zal je de motor naar achteren moeten richten en een motorsteun maken zoals op de afbeelding, die plaats je tussen de vleugels en de romp en de verbinding en motorplaat bepaal je naar de dikte van de romp
Hopelijk kan je hier wat mee :wink:
Motorspant vleugel.jpg
Motorspant vleugel.jpg (58.08 KiB) Viewed 7236 times
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Post Reply

Return to “Zweefvliegen en DLG”