Informatie over model

kevindewachter

Re: Informatie over model

Post by kevindewachter » Sun Apr 19, 2015 3:46 pm

Vandaag nog eens gaan rijden en na 5 minuten al kunnen stoppen. Een jump gedaan en heel erg pijnlijk neergekomen met als geval mijn bodie gewoon in 2 stukken :verschieten: gekregen en de achterste bodie post ook beschadigd :angry-screaming:

Dus even de webshop bezoeken van de winkel en wachtten op de nieuwe stukken :auto-ambulance: :auto-ambulance:

Mvg Kevin

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Mon Apr 20, 2015 3:46 pm

Wel Kevin .....dat is zeker slecht nieuws :sorry: dat moet meer dan een ferme Poefff geweest zijn om je (body) ik vermoed dat je het chassis wil bedoelen in twee stukken te krijgen. :verbazing2: dat heb ik nog nooit geweten.
Een paar foto's plaatsen zou interessant zijn zodat we ons dat beter kunnen realiseren, was die stuik dan zo erg of is constructie van het chassis veel te zwak :think:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

kevindewachter

Post by kevindewachter » Mon Apr 20, 2015 4:37 pm

ReneDL wrote:Wel Kevin .....dat is zeker slecht nieuws :sorry: dat moet meer dan een ferme Poefff geweest zijn om je (body) ik vermoed dat je het chassis wil bedoelen in twee stukken te krijgen. :verbazing2: dat heb ik nog nooit geweten.
Een paar foto's plaatsen zou interessant zijn zodat we ons dat beter kunnen realiseren, was die stuik dan zo erg of is constructie van het chassis veel te zwak :think:

Hey Rene,

Het gaat wel degelijk om mijn body hoor.
De val heb ik zelf niet goed kunnen zien omdat ik er een afstandje van stond.
Maar ik heb enkele fotos bijgevoegd zodat je het resultaat kunt zien.

Image

Image

Image

Nu kan je het je beter inbeelden :zot:

Mvg

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Mon Apr 20, 2015 10:47 pm

Ja het is inderdaad de body, gelukkig maar en zo te zien is die nog te herstellen (lijmen en versterken) als er geen stukjes ontbreken natuurlijk.
Dan kan je de nieuwe kap sparen en met de oude verder oefenen en bashen dan steekt het op geen krasje min of meer h?. :wink:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Post Reply

Return to “Beginners”