RC-Forum.be Clubje op VRC

Post Reply
ReneDL
Site Admin

RC-Forum.be Clubje op VRC

Post by ReneDL » Tue Jul 06, 2010 12:41 pm

Tom (support-parts) heeft een clubje opgericht in naam van ons forum op VRC. https://www.virtualrc.com/clubs/club.aspx?cid=691 waarvoor onze dank :handgestures-thumbupleft: :handgestures-thumbupright:
Zij die interesse hebben en zich geroepen voelen om te racen en zich te meten tegen anderen :auto-layrubber: ..... dan is inschrijven de boodschap :techie-ebay:
Ik wens jullie alvast veel raceplezier toe.

Groetjes ReneDL
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Support-Parts

Re: RC-Forum.be Clubje op VRC

Post by Support-Parts » Tue Jul 06, 2010 5:01 pm

Inderdaad. En ik probeer er voor te zorgen dat er elk week-einde wel iets te doen is.
Van zodra er meerdere leden zijn, zal ik ook proberen van af te spreken met de leden om samen deel te nemen aan bepaalde kampioenschappen.

:auto-iroc:

Alle snelheidsduivels zullen hier aan hun trekken kunnen komen maar ook voor de drifters onder ons zullen er races georganiseerd worden.

Dus zoals onze vriend Rene al zei:"Inschrijven is de boodschap!" en iedereen is welkom!

"Laten we lekker link gaan doen!" :twisted:
Corally SP12M (motor: Tamiya Blue Acto Power 17T ESC: LRP Quantum 2 Sport Pro accu: Orion 5500mAh C-Pro 90C)
Kyosho Plazma RA (motor: LRP X20 4.5T modified ESC: Speed Passion GT EX accu: Orion 6500 C-Pro 90C)

http://www.rat-rc.be

sheescwolb

Here you go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post by sheescwolb » Tue Jun 07, 2011 10:25 am

This is i?m in search of. Here is what I refer to as value. The details provided here should be to the most.Wow! This really is one particular of the top blogs We have ever appear across on this subject. Basically Magnificent.

Sprezlaus

Re: Here you go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post by Sprezlaus » Tue Jun 07, 2011 10:32 am

sheescwolb wrote:This is i?m in search of. Here is what I refer to as value. The details provided here should be to the most.Wow! This really is one particular of the top blogs We have ever appear across on this subject. Basically Magnificent.

And now you're going to spam?
Rules are made for people who aren't willing to make up their own.
Chuck Yeager

Support-Parts

Re: RC-Forum.be Clubje op VRC

Post by Support-Parts » Tue Jun 07, 2011 5:24 pm

:rofl: :smiley_lol: :rofl:
Zal moeilijk gaan. Ik ga deze (l)user direct bannen.
Corally SP12M (motor: Tamiya Blue Acto Power 17T ESC: LRP Quantum 2 Sport Pro accu: Orion 5500mAh C-Pro 90C)
Kyosho Plazma RA (motor: LRP X20 4.5T modified ESC: Speed Passion GT EX accu: Orion 6500 C-Pro 90C)

http://www.rat-rc.be

Post Reply

Return to “RC - Clubs en race simulators”