View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Apr 2018, 03:11

Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Blade nano QX 
Author Message

Reply with quote
Post Number:#1 Blade nano QX
Net reclame tegengekomen voor de blade nano QX... Lijkt wel interessant
Weet er iemand of deze iets waard is?

en natuurlijk, waar hij te vinden is, ben niet meer zo happig om te bestellen buiten Benelux, sinds de laatste grapjes die de douane heeft uitgehaald met mijn vorige bestellingen...

Spectrum DX6i - heeft alles onder controle

23 May 2013, 16:40
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#2 Re: Blade nano QX
Effe filmpje geplaatst :smile:
Het ziet er een leuk speeltje uit en nog een stuk kleiner dan de MQX (die heb ik) en zal dus nog handiger zijn voor in de huiskamer, zeker met zijn ingebouwde sensoren die beletten dat hij ergens tegenaan vliegt.
@ shrddr wat ben je zo allemaal tegengekomen met de douane :think:

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

23 May 2013, 19:20
Profile

Reply with quote
Post Number:#3 Re: Blade nano QX
tja, de douane.... pakketje meer als twee maand op zich laten wachten, bleek dat ze bij de douane blijkbaar een nieuwe staartrotor vercschrikkelijk verdacht vinden... En collega's van mij hebben ondertussen ook last gehad, een kleine speaker besteld voor ipod in china, ter waarde van 40 dollar, en dan na ettelijke weken wachten een rekening van 25 euro invoertaks gekregen.... dan is je voordeel ook wel weg.
Bijgevolg bestel ik niet meer in china, vandaar ook dat ik enkel bij de grote merken (e-flite etc) ga blijven, voor de reserveonderdelen eens zo gemakkelijk. Als ik toch bestel zeker controleren vanwaar het verzonden wordt. (oa bij HK, DE of NL warehouse)

23 May 2013, 19:42
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#4 Re: Blade nano QX
Na wat zoekwerk tot de constatatie gekomen dat ze nog niet uit zijn, je kan ze wel al bestellen in "pre order" de datum van levering zou 09/06/2013 zijn, dus best nog even wachten h? :confusion-waiting:

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

24 May 2013, 20:06
Profile

Reply with quote
Post Number:#5 Re: Blade nano QX
dat is in elk geval niet lang meer :D
Denk dat de collectie binnenkort uitgebreid gaat worden

Bedankt Rene, voor de info!!!

24 May 2013, 22:53
Profile

Reply with quote
Post Number:#6 Re: Blade nano QX
shrddr wrote:
tja, de douane.... pakketje meer als twee maand op zich laten wachten, bleek dat ze bij de douane blijkbaar een nieuwe staartrotor vercschrikkelijk verdacht vinden... En collega's van mij hebben ondertussen ook last gehad, een kleine speaker besteld voor ipod in china, ter waarde van 40 dollar, en dan na ettelijke weken wachten een rekening van 25 euro invoertaks gekregen.... dan is je voordeel ook wel weg.
Bijgevolg bestel ik niet meer in china, vandaar ook dat ik enkel bij de grote merken (e-flite etc) ga blijven, voor de reserveonderdelen eens zo gemakkelijk. Als ik toch bestel zeker controleren vanwaar het verzonden wordt. (oa bij HK, DE of NL warehouse)

Een aantal aanbevelingen, als je waarde boven de 27 euro zit dan betaal je invoer rechten. De post vraagt dan 10 euro aanbieding kosten en dan nog de douane kosten. Opgepast met elektronica dan betaal je dik. Komt je pakje via DHL en zit je boven de 27 euro dan vraagt DHL 20 euro aanbieding kosten en de douane de rest.
Zit je pakje vast bij de post en duurt het langer dan 4 dagen dan kan je snel een klacht indienen bij de ombudsdienst van de Post. Het loont de moeite, zo heb ik een schade vergoeding gekregen van 37 euro en mijn verzending kosten waren maar 18 euro.
De grote Chinese verdelers geven altijd de mogelijkheid om de waarde op de verzending nota te verminderen.
Het is altijd afwegen wat je wil, goedkoop en traag of duur en snel. Wat mij de laatste jaar opviel is dat de meeste winkels in Belgi?, geen of weinig stock hebben, zeer veel geld vragen voor het zelfde artikel dat zelfs in Frankrijk goedkoper is. Nu zijn niet alle winkels zo, de uitzonderingen zijn wel ver te zoeken.

See ya.

Bronco

25 May 2013, 11:26
Profile

Reply with quote
Post Number:#7 Re: Blade nano QX
bedankt, heel nuttige informatie!

Ga zeker meer opletten in het vervolg, zeker wat betreft chinese verzendingen. Wat ik wel veel doe is rondsurfen bij de sites van handelaars in Belgi? en in de buurlanden, en daaruit het voordeligste aanbod bekijk, zowel op gebied van prijs, als op de snelheid van levering.
En de tip over de klacht bij de ombudsdienst van de post, zou inderdaad wel eens geld waard kunnen zijn.

In elk geval bedankt voor de zeer nuttige info!

25 May 2013, 12:21
Profile
Site Admin

Reply with quote
Post Number:#8 Re: Blade nano QX
Je bestellingen bij HK doen in hun "Warehouse NL of Warehouse Euro" dan ben je van al die problemen, lange wachttijden en bijbetalingen af. :wink:
@ shrddr niet te vroeg :weehee: roepen bij Hobbyzone zijn ze nog nooit op de voorziene datum met hun nieuw product buiten gekomen, :smiley_roe: of het zou nu de eerste keer zijn :dance:

26 May 2013, 08:57
Profile

Reply with quote
Post Number:#9 Re: Blade nano QX
Ach ja, dan wachten we. Daarbij, volgende maand komen de rekeningen toch binnen bij mij... :boos: Eerst zien hoeveel geld ze mij nog overlaten... :pray:

26 May 2013, 12:27
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ]