Flybar

Post Reply
broncocwr
Posts: 166
Joined: Tue Aug 02, 2011 5:47 pm
Location:
RC interests:

Flybar

Post by broncocwr » Mon Jan 16, 2012 7:00 pm

Hallo,

ik zie bij de flybars dat er zijn met 1 en 2 aanhechtingspunten voor de links naar de blades.
Waarom dit verschil?

See ya

Bronco

jaslhelicopters
Posts: 288
Joined: Sat Nov 05, 2011 9:07 pm
Location:
RC interests:

Re: Flybar

Post by jaslhelicopters » Mon Jan 16, 2012 7:29 pm

broncocwr wrote:Hallo,

ik zie bij de flybars dat er zijn met 1 en 2 aanhechtingspunten voor de links naar de blades.
Waarom dit verschil?

See ya

Bronco



hoe bedoel je juist? naar de blades of bladegrips
Image
**Mikado LOGO600 **SAB GOBLIN630**Outrage Fusion 50FBL**

broncocwr
Posts: 166
Joined: Tue Aug 02, 2011 5:47 pm
Location:
RC interests:

Re: Flybar

Post by broncocwr » Mon Jan 16, 2012 8:28 pm

Yep van de blade grips naar de flybar

jaslhelicopters
Posts: 288
Joined: Sat Nov 05, 2011 9:07 pm
Location:
RC interests:

Re: Flybar

Post by jaslhelicopters » Mon Jan 16, 2012 8:37 pm

broncocwr wrote:Yep van de blade grips naar de flybar



:character-oldtimer: -> om meer pitch te kunnen hebben met minder uitslag op de swashplate :D
Image
**Mikado LOGO600 **SAB GOBLIN630**Outrage Fusion 50FBL**

Post Reply

Return to “Technische uitleg en Helpdesk voor Helicopters”