TT met Agusta fuselage.

ReneDL
Site Admin

Re: TT met Agusta fuselage.

Post by ReneDL » Mon Feb 06, 2012 7:09 pm

Ik zou in uw plaats ook niet besparen op de zender dit is zeker een must, een goede programmeerbare zender is een noodzaak voor je CP heli's.
Zelfs een nieuwe DX6 is heel betaalbaar en je kan er jaren mee verder zonder problemen en ten minste de kans om alles in te stellen zoals je wil.
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

broncocwr

Post by broncocwr » Mon Feb 06, 2012 8:43 pm

Als je iemand weet met een dx6 geef maar een seintje,

:tevreden:

broncocwr

Post by broncocwr » Thu Feb 09, 2012 9:01 pm

Vandaag de heli gehaald bij Tom en als ik thuis kwam? Ach zijde daar :confusion-waiting: ? Dus ik geraakte niet weg bij Tom :respect: . De heli ziet er fantastisch uit en ondertussen heb ik ook al de zender en ontvanger. Nu nog een goede lipo lader en ik ben vertrokken. Alles in elkaar steken, opladen en dan de eerste test vlucht. Ondertussen is de keuze definitief op de pre painted fuselage gevallen, anders zou het er nog al uitzien als ik zelf zou de verf aanbrengen. :lolol:

See ya.

Bronco

broncocwr

Post by broncocwr » Fri Feb 10, 2012 12:10 pm

Gisteren vergeten! :smiley_roe:

De zender met de ontvanger is de Futuba T6 EXP, 2de hands in een uitstekende staat! Nu nog leren instellen. :thinking:

See ya

Bronco

ReneDL
Site Admin

Post by ReneDL » Fri Feb 10, 2012 2:03 pm

broncocwr wrote:Gisteren vergeten! :smiley_roe:

De zender met de ontvanger is de Futuba T6 EXP, 2de hands in een uitstekende staat! Nu nog leren instellen. :thinking:

See ya

Bronco

Daarvoor moet je bij Joren zijn (een van onze moderators) die heeft dezelfde en is er goed van op de hoogte :handgestures-thumbupleft: , stuur hem desnoods eens een mailtje met je vragen, je mag het ook hier doen dan kunnen anderen er ook wat van leren. :wink:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

broncocwr

Post by broncocwr » Sat Feb 11, 2012 7:34 pm

Bestaat er ergens een topic over het instellen van fameuze curves? :glimlach2:

jaslhelicopters

Post by jaslhelicopters » Sat Feb 11, 2012 8:29 pm

broncocwr wrote:Bestaat er ergens een topic over het instellen van fameuze curves? :glimlach2:

bedoel de de throttle en pitch curves?

finless heeft er erg goede filmpjes over, is wel in het engels http://video.helifreak.com/tmp/7310361dabad843c19908f736d336a2f/curves101.wmv?downloadmedia

heliclub westland heeft ook een uitleg op hun website staann
http://www.hcw-rc.nl/SetupGuides_Curves.html

er staat bij throttle curves een V opstelling, was vroeger zo bij nitro heli's, ik gebruik de flatcurve. percentage kan ingesteld worden volgens de headspeed die je wil, maar moet wel ergens tss de 90 en de 97 procent liggen om de regelaar optimaal te laten werken
Image
**Mikado LOGO600 **SAB GOBLIN630**Outrage Fusion 50FBL**

broncocwr

Post by broncocwr » Sat Feb 11, 2012 8:39 pm

Ok bedankt :applaus: Ik ga direct het lezen. Misschien kunnen we eens afspreken? Ergens in de namiddag?

See ya

Bronco

jaslhelicopters

Post by jaslhelicopters » Tue Feb 14, 2012 1:58 pm

broncocwr wrote:Ok bedankt :applaus: Ik ga direct het lezen. Misschien kunnen we eens afspreken? Ergens in de namiddag?

See ya

Bronco

geen probleem heb je een PM gestuurd.
Image
**Mikado LOGO600 **SAB GOBLIN630**Outrage Fusion 50FBL**

broncocwr

Post by broncocwr » Tue Feb 21, 2012 6:43 pm

Het was wat druk de laatste dagen, :twocents-mytwocents: dus een up date.

Een paar dagen geleden deze lader gekregen van de zoon ook een rc liefhebber (auto's) een mooi vroeg verjaardag geschenk.

Hier een link zonder bijbedoelingen http://www.rcheliparts.nl/product.php?id_product=3960

De batterij is geladen de staart rotor moest wat mechanisch bijgesteld worden en dan de eerste vlucht en :flyaway: :crossed: Goed zeg, wat getrimd en ik :tevreden:

Voila nu nog de fuselage binnen een paar maanden en dan trek ik wel een beeldje :lolol:

See ya

Bronco

Post Reply

Return to “Technische uitleg en Helpdesk voor Helicopters”