Silverlit twin hurricane reageert niet op bediening

broncocwr

Re: Silverlit twin hurricane reageert niet op bediening

Post by broncocwr » Wed Mar 07, 2012 3:59 pm

Yep,

het princiep is , schakel gelijke spanningen in serie, de amp?res zijn niet van belang. En inderdaad, zoals Rene zegt, de spanning moet wel 1,5v zijn als de fabrikant dit voorschrijft. Het is zoals een autobatterij, 12v en 45A is goed voor een kleine benzinemotor te starten, maar je kan er geen zware diesel mee starten die 100A nodig heeft maar ook maar 12V.

Dcoy

Post by Dcoy » Wed Mar 07, 2012 4:05 pm

Nja, gewone batterijen zie ik niet echt zitten, aangezien je de heli met de controler moet opladen. Wordt redelijk duur na'n tijdje. Kan ik er niet voor zorgen dat ik het via een adaptortje kan opladen?
Oftewel moet ik een hele grote doos batterijen kopen zodat het minder duur uitkomt :lol:

yabusa

Post by yabusa » Wed Mar 07, 2012 4:12 pm

Of een goed speeltje kopen :lol:
Kiek die Nitro Rustler GOAAAN !!!!!!11!!!11!
Vergeet je hier niet op te geven en te kijken wie waar woont!

Dcoy

Post by Dcoy » Wed Mar 07, 2012 4:17 pm

Maar kben niet zo voor die gewone helicoptertjes. Kvind het net leuk dat het een chinook is. Ziet er echt zo cool uit wanneer je er mee vliegt. Zeer leuk effect. Wat ik wel nog leuk zou vinden is een andere leger helicopter.

Als je aanraders hebt mag je deze zeker posten!!! Jullie kennen er veel meer van. Ik vertrouw op jullie expertise :mrgreen:

Dcoy

Post by Dcoy » Wed Mar 07, 2012 4:21 pm

Ja, maar dan liefst voor de woonkamer onveilig mee te maken. :mrgreen:
Die is wel wat groot daarvoor met z'n 45cm rotors. Ik denk dat ons kat een hartaanval krijgt als dat boven haar mand hangt en ze bijna omvergeblazen wordt. :lol:

Is er geen kleinere goede versie die je kan aanraden?

broncocwr

Post by broncocwr » Wed Mar 07, 2012 4:24 pm

Ja volgens mij zijn er toch oplaadbare die de zelfde spanning hebben? Wel kijken naar de Amp?res, deze moeten gelijk zijn voor alle batterijen. Het is namelijk zo dat een serie schakeling alleen het voltage optelt, dus 10 batterijen van 1,5v en 2500mAh geven in serie 15v maar nog altijd maar 2500mAH.Dus als je ergens een batterij er tussen steekt met minder mAH dan heb je niet meer het zelfde vermogen.
Maar je kan zeker oplaadbare gebruiken en in een lader opladen.Zolang je de spanning en zijn amp?res gelijk houdt.

Amaai wat een uitleg :confusion-waiting:

yabusa

Post by yabusa » Wed Mar 07, 2012 4:26 pm

Moet je aan de pro luchtacrobaten hier vragen :P Ik ga nooit de lucht in met een RC ( beside me offroaders ;) ) tenzij ik ineens veel interesse krijg en evt een nitro chpper goedkoop kan pakken van ergens als ik teveel geld heb :snooty:
Jasl heeft een heli winkel die kan je wss veelv erder helpen qua helis en Rene is ook ne pr0

@Bronco, NiMh or NiCd batterij gaat dat niet? :confusion-scratchheadyellow: denk van niet mss wel ne oplossing haha
Kiek die Nitro Rustler GOAAAN !!!!!!11!!!11!
Vergeet je hier niet op te geven en te kijken wie waar woont!

broncocwr

Post by broncocwr » Wed Mar 07, 2012 4:33 pm

neen :shhh:

heeft te maken met de weerstand van de batterijen of zo je kan ze wel schakelen maar er zit dan een zwakkere tussen die zal sneller ontladen,dus ze raden dit af :naughty:

Dcoy

Post by Dcoy » Wed Mar 07, 2012 4:38 pm

Ammaj seg, wa een uitleg allemaal. Keep it comming, ik leer bij. :mrgreen:

Post Reply

Return to “Technische uitleg en Helpdesk voor Helicopters”