Silverlit twin hurricane reageert niet op bediening

Dcoy

Re: Silverlit twin hurricane reageert niet op bediening

Post by Dcoy » Wed Mar 07, 2012 7:14 pm

Ok?, bedankt voor alle info!!!

Net even online gekeken.

19.85? voor 40 batterijen!!!
10 x http://www.accu24.be/Accus-Info/3.10.R0 ... ister.html +6.95? verzendkosten.

Doen of niet? :mrgreen:
Tegen dat die er allemaal doorheengejaagd zijn ben ik al lang weer aan het werk. :lolol:

yabusa

Post by yabusa » Wed Mar 07, 2012 7:22 pm

Battertijthes worden slecht als ze lang liggen
Kiek die Nitro Rustler GOAAAN !!!!!!11!!!11!
Vergeet je hier niet op te geven en te kijken wie waar woont!

Dcoy

Post by Dcoy » Wed Mar 07, 2012 7:23 pm

ja maar die gaan toch zeker een paar maand mee? Hoe verkopen ze die anders als die id winkel blijven hangen?

Covids

Post by Covids » Wed Mar 07, 2012 9:35 pm

ReneDL wrote:Dat komt omdat indien je een lipo wil volladen je een spanning moet hebben van 4.4V per Cel.

't Is misschien een typo, maar een lipo heeft slechts 4.2V per cel nodig hoor. Zou niet durven laden tot 4.4V. Dat resulteert volgens mij in een mooie :angry-extinguishflame:
Join League of Legends

Syma 107 - Blade MCPX - Blade 120SR - Trex 450 PRO - Kyosho Fazer Kobra - X525 Quadcopter - Blade NanoQX

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Wed Mar 07, 2012 9:51 pm

Covids wrote:
ReneDL wrote:Dat komt omdat indien je een lipo wil volladen je een spanning moet hebben van 4.4V per Cel.

't Is misschien een typo, maar een lipo heeft slechts 4.2V per cel nodig hoor. Zou niet durven laden tot 4.4V. Dat resulteert volgens mij in een mooie :angry-extinguishflame:

@Covids beste, er staat niet dat je 4.4V in een cel moet laden h? :naughty: er staat dat je 4.4V moet hebben om een cel te kunnen volladen en deze is inderdaad 4.2V voor een volle cel. Maar ...... de spanning van de laadbron moet hoger zijn dan de spanning van de te laden cel zoniet zal er geen stroom vloeien naar die cel. De elektronica in de lader moet en zal er voor zorgen dat de cel spanning van 4.2V niet overschreden wordt.
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Dcoy

Post by Dcoy » Wed Mar 07, 2012 10:10 pm

Dcoy wrote:Ok?, bedankt voor alle info!!!

Net even online gekeken.

19.85? voor 40 batterijen!!!
10 x http://www.accu24.be/Accus-Info/3.10.R0 ... ister.html +6.95? verzendkosten.

Doen of niet? :mrgreen:
Tegen dat die er allemaal doorheengejaagd zijn ben ik al lang weer aan het werk. :lolol:

Doen of niet doen?
:text-feedback:
Zou er dan negen nemen, dat zijn dan 6setjes batterijen...
Denk echt niet dat die kapot/leeggelopen gaan zijn voor ik er doorheen zit, toch? :wink:

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Wed Mar 07, 2012 10:23 pm

Het is zeker niet duur en hopelijk moet je er niet telang op wachten, in afwachting kan je nog eens proberen met je herlaadbare als je er genoeg hebt tenminste. :wink:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Dcoy

Post by Dcoy » Wed Mar 07, 2012 10:55 pm

Ik kom er nu ??ntje tekort :roll:
Morgenmiddag passeer ik een Aldi en dan een Gamma, daar snel eens kijken voor een groot pak in afwachting.

Btw. als er iemand nog degelijke indoor of goedkope outdoor leger heli's weet waarvan gekend is dat ze een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben... Indoor heeft prioriteit. Outdoor is voor van de zomer, heb ?l de plek vd wereld op een groot plein naast onze sporthal hier op 50m van de deur :mrgreen: Vorige zomer met de buurman zijn vliegtuigjes gevlogen daar. :smiley_pilot:

Covids

Post by Covids » Wed Mar 07, 2012 11:21 pm

Syma heeft er wel een aantal legerdingetjes, bv de s026G Chinook of de S109G Apache.

http://www.helipal.com/syma-s026-3ch-micro-helicopter.html

http://www.helipal.com/syma-s109g-apache-micro-micro-helicopter-w-gyro.html

Ikzelf heb een S107G (gehaald bij pcwarehouse :shock: ) en die vliegt echt wel goed 8-)
Join League of Legends

Syma 107 - Blade MCPX - Blade 120SR - Trex 450 PRO - Kyosho Fazer Kobra - X525 Quadcopter - Blade NanoQX

Dcoy

Post by Dcoy » Wed Mar 07, 2012 11:33 pm

Jaaajaaajaaaaa, die chinook,zalig! Die chinook ziet er echt duizend keer steviger uit dan wat ik hier heb, ziet er meteen ook stabieler uit zelfs met de dubbele wieken en voor geen geld! Zeer handig dat je via usb kabel kan opladen!!!Zo goedkoop zeg. Apache is zo niet direkt mijn ding, eerder black & sea hawk.

Net even gekeken bij pcwarehouse. De site van je voorbeeld vraagt 29$, pcwarehouse 39.9?
Mooie winstmarge tochwel. :evil:

Post Reply

Return to “Technische uitleg en Helpdesk voor Helicopters”