Silverlit twin hurricane reageert niet op bediening

Dcoy

Re: Silverlit twin hurricane reageert niet op bediening

Post by Dcoy » Thu Mar 08, 2012 3:45 pm

Nieuwe batterijen weest halen id Aldi. 2.49? voor 8! Goedkoper vind je ze volgens mij niet :mrgreen:
Ik vol ongeduld die batterijen in de controller en het heli'tje nog eens opgeladen.

Kheb het gefilmd toen ik het de eerste keer aanzette.
http://youtu.be/RikUl31dZ6o

Zelfde probleem! :angry-cussingblack: Er is niets verrandert!
Dan nog eens opgeladen, groene lampje brandde weer dus kon nog bij opladen. Dan nog eens opgeladen tot het groene lampje niet meer brandt, dus zeker vol. Telkens hetzelfde resultaat. 1 second reageren en dan niets meer.
En nu? :angry-tappingfoot:

Op eBay de syma s026g gevonden voor 18.65? ipv 39.99 bij pcwarehouse.

http://www.benl.ebay.be/itm/Syma-S026G- ... 45ff1e1ddc

Mss beter direkt die kopen en de silverlit laten voor wat het is/was? ( Al ben ik niet zo'n quitter die direkt opgeeft, hou wel van een uitdaging. Zou deze heli toch ad praat willen krijgen! )

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Thu Mar 08, 2012 5:21 pm

Ik heb zo de indruk dat je ergens met een slecht contact zit of je batterij is omzeep :? als je de heli aanzet pinkt er een rood lampje binnenin. Van zodra je gas geeft bewegen de props eventjes en is het lampje ook meteen uit :roll: , je zal hem eens op de operatietafel moeten leggen om hem eens voorzichtig open te maken. Dan kan je alles eens deftig opmeten en controleren zo aan de buitenkant kan je niet veel verrichten h?. :wink:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

broncocwr

Post by broncocwr » Thu Mar 08, 2012 8:22 pm

Ook je filmpje bekeken en je moet geen nieuwe batterijen steken in je vissen die zwemmen goed :tevreden:

Zoals Rene meld, je batterij van je Heli zal wel kapot zijn, dus een nieuwe plaatsen is de optie.Ik denk dat je zal moeten solderen, meestal is de batterij van die kleine dingen gesoldeerd aan de print. Ik moet ook de batterij van een Syma S107 vervangen. Je kan ze misschien via die Ebay verkoper mee bestellen.

See ya

Bronco

Dcoy

Post by Dcoy » Thu Mar 08, 2012 8:43 pm

Ok?, morgen heb ik de kleine schroevendraaiertjes, weet je ook welke batterij er in moet? Dat solderen ga ik aan een vriend overlaten. Heb zelf geen soldeerbout. Als mijn eerste maandloon van mijn nieuw werk binnen is ga ik eens een bestelling doen. Voorlopig alles laten liggen. Pff.

Bij naderhand mss toch die SYMA S022 chinook kopen, even geyoutube't en ze vlogen er probleemloos mee binnen ?n buiten. Als tweede dan wsl de Double Horse 9118. Tenzij iemand iets beter weet natuurlijk. Zoek een heli die stabiel is en waarvan de wieken niet gouw gaan afbreken. Zo van die flexibele dus.

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Thu Mar 08, 2012 8:54 pm

Ik zou hem eerst even open doen en alles opmeten de batterij kan nog goed zijn het is mogelijk zoals ik reeds aangaf enkel een slecht contact.
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Dcoy

Post by Dcoy » Thu Mar 08, 2012 8:57 pm

K. :mrgreen:
Hopelijk heeft hij zo'n metertje ook.
Meningen over doublehorse 9118 iemand?

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Thu Mar 08, 2012 9:06 pm

Met die doublehorse 9118 kan je wel niet binnen vliegen h? :naughty: daar is hij een beetje veel te groot voor. :roll:
Groetjes ReneDL

Dcoy

Post by Dcoy » Thu Mar 08, 2012 9:26 pm

:lol: tuurlijk niet! In vorige posts kan je lezen dat ik nog opzoek ben naar een heli voor deze zomer.

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Thu Mar 08, 2012 9:49 pm

Dcoy wrote::lol: tuurlijk niet! In vorige posts kan je lezen dat ik nog opzoek ben naar een heli voor deze zomer.

In de zomer kan je ook binnen vliegen h? :mrgreen: en met zo een doublehorse 9118 moet het bijna windstil weer zijn die kan zowiezo niet veel wind verdragen.
Groetjes ReneDL

Dcoy

Post by Dcoy » Thu Mar 08, 2012 9:51 pm

Aanrader die er wel tegen kan? Ik vertrouw op jullie expertise h?. Heb geen zin om geld uit te geven dat achteraf totaal verkeerd gespendeerd lijkt te zijn. :wink: :mrgreen:

Post Reply

Return to “Technische uitleg en Helpdesk voor Helicopters”