Ombouw van FM 40 MHz naar 2.4G

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Re: Ombouw van FM 40 MHz naar 2.4G

Post by ReneDL » Wed Apr 24, 2019 11:49 pm

We gaan ook nog eens verder zoeken, moeten zeker te vinden zijn, er worden nog steeds buggy's gemaakt met achterwielaandrijving en die hebben smallere voorwielen, dus moeten die ook te vervangen zijn en dus te koop.
Wat betreft het schilderen van je nieuwe Mercedes boddy misschien eens vragen aan forumlid "Rifke" of hij dat wil doen, die man doet namelijk mooie dingen zie => viewtopic.php?f=123&t=6839&start=10#p42212
en hier ook viewtopic.php?f=123&t=6736#p36161
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Roger V

Post by Roger V » Thu Apr 25, 2019 9:59 am

Dank voor de tip, René. Ik zie dat de onvolprezen heer Rifte eveneens enkele jaren stilgelegen heeft. Het bloed kruipt.... :deugniet:
Hij die tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen maar hij die kan liegen kan daarom nog niet vliegen.

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Thu Apr 25, 2019 11:04 pm

Inderdaad niet gemakkelijk om nog van die wielen te vinden :text-google: maar.... op het MBF forum heb ik een draadje gevonden met de restauratie van dat type autootje :handgestures-thumbupleft: Die persoon heeft nog wielen gevonden, misschien aan hem eens vragen waar hij deze gekocht heeft.
http://www.modelbouwforum.nl/threads/ky ... je.193067/
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Thu Apr 25, 2019 11:39 pm

En moest je het beu zijn om te zoeken achter die oude spullen of kan je ze niet meer vinden .... hier alvast een mooi alternatief, ziet er goed uit, niet duur en heel goede beoordelingen. :handgestures-thumbupleft: Enkel ontvanger en batterij plaatsen en gaan ..... :auto7: en binnen enkele dagen op je deurmat. :D
=> https://hobbyking.com/en_us/quanum-vand ... y-arr.html
Groetjes ReneDL

Roger V

Post by Roger V » Fri Apr 26, 2019 3:48 pm

Vandaag bij RC9000, Vogelhoekstraat 12 te 9050 Gentbrugge de Mercedes van Tamiya gaan halen en wat met Steve blijven praten over koetjes en kalfjes. Tot mijn groot genoegen had Steve nog 4 originele wielen van zijn eigen Ultima II van weleer!
Je ziet, men moet niet mooi zijn om af en toe eens geluk te hebben.
Door mijn speciale band met Murphy vond ik een van de achterwielen niet meer terug toen ik thuis arriveerde. :boos:
Bij het inladen had ik het zakje met de spuitbusjes en wielen op het voetpad laten vallen en Steve heeft het ontbrekende wiel deze namiddag in een rioolput gevonden. :tevreden: Hij zal met dat via de post toe sturen wanneer de lagertjes voor de voorwielen terug in voorraad zijn.
Wordt vervolgd
Hij die tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen maar hij die kan liegen kan daarom nog niet vliegen.

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Fri Apr 26, 2019 6:41 pm

Dat is dan slecht :cry: en goed :D nieuws samen, maar ..... met eind goed al goed als laatste :dance: dus het slechte snel vergeten hee :wink:
Goed te horen dat je nog aan originele wielen kon komen, :handgestures-thumbsup: eens hij heel in orde is spaarzaam zijn op dat wagentje want de onderdelen worden schaars. ;)
Groetjes ReneDL

Roger V

Post by Roger V » Sat Apr 27, 2019 10:37 am

Inderdaad, schaars zijn zowel de onderdelen als het wagentje zelf. Eens alles in orde zal hij een paar keren kennis mogen maken met de nieuwe terrastegels en dan gaat de electronica er uit en proberen we de overige modellen die nog in mijn vitrine staan. (Bij leven en welzijn :character-oldtimer: )

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Sat Apr 27, 2019 6:47 pm

Zo willen we het horen :cooool: niet plooien hee zolang we er plezier aan beleven doen we verder :weehee:
Groetjes ReneDL

Roger V

Post by Roger V » Tue May 07, 2019 10:02 pm

ReneDL wrote:
Wed Apr 24, 2019 11:49 pm
We gaan ook nog eens verder zoeken, moeten zeker te vinden zijn, er worden nog steeds buggy's gemaakt met achterwielaandrijving en die hebben smallere voorwielen, dus moeten die ook te vervangen zijn en dus te koop.
Wat betreft het schilderen van je nieuwe Mercedes boddy misschien eens vragen aan forumlid "Rifke" of hij dat wil doen, die man doet namelijk mooie dingen zie => viewtopic.php?f=123&t=6839&start=10#p42212
en hier ook viewtopic.php?f=123&t=6736#p36161
Op de genaamde Rifte moet ik niet rekenen. Geen antwoord op berichtjes noch email. Zal verder zoeken :sante2:

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Tue May 07, 2019 11:47 pm

Beste Roger dat is raar hij zou nochtans opnieuw beginnen zie => viewtopic.php?f=11&t=18164#p62424 hij is misschien nog aan het oefenen, ik heb de vraag gesteld of hij al begonnen is ..... we zien wel. Heb je de ontbrekende en verloren onderdelen uit Gentbrugge al thuis gekregen. :think:
Groetjes ReneDL

Post Reply

Return to “Algemeen”